DaddyPimp Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Dat filmpje is wel vet ja, die stunts met de Dozer enzo... Alleen dat Duits gebrabbel tussendoor snap ik niet helemaal... Reageren
bjorntju Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 ik heb hem gedownload maar hoe moet je hem instaleeren en waar zweeft die in de lucht? Reageren
Coolguy{NL} Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Je moet de map : airpark kopieëren en dan bij san andreas/data/maps zetten. Dan de generic map ook daarnaartoe kopieëren. (wel backups maken he) Dan de gta.dat bij san andreas/data kopieëren en dan moet hij het als het goed is doen (altijd backups maken) Reageren
Hitmannetje Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Jah maar waar vliegt dat airpark dan ??? Reageren
Coolguy{NL} Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Ken je dat ster gebouw van los santos Dan als je daar op gaat is er gewoon een weg naar dat park Reageren
brantje Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Ben er niet achter gekomen dat Noobmode ook werkt met deze mod. Zo is het echt vetm, je auto kan niet kapot tijdens die stunt Reageren
Big-Bear Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 N00bMode zo hier op moeten komen, hij vervangt niet de data die deze mod vervangt dus dat kan bij elkaar komen Deze mod is echt cool, ik vind knap hou hij het o hoog heb kunnen mappen:) Reageren
bjorntju Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) [EDIT] het is me al gelukt het is echt ene vette mod! Bewerkt: 22 oktober 2005 door bjorntju Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.