aerox34 Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 ik las ergens dat er een mod is waar mee je je auto mee op slot kan zetten kan imand me aan deze mod helpen??? of weet iamnd iest anders zo dat mijn auto niet weg is als ik hem ergens parkeer als ik later terug kom?? alvast bedankt. willem Reageren
Ikkes Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Welkom op het forum aerox34 Nee volgens mij bestaat deze mod (nog) niet. Wel is er de n00bmode mod. hiermee kan je auto's spawnen en nog veel meer. **Klik** Veel succes ermee :'D Reageren
coentjuu Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Kan iemand dit misschien verplaatsen naar het moddingforum?? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 ik las ergens dat er een mod is waar mee je je auto mee op slot kan zetten kan imand me aan deze mod helpen??? of weet iamnd iest anders zo dat mijn auto niet weg is als ik hem ergens parkeer als ik later terug kom?? alvast bedankt. willem als Rock Star zou instellen dat alle autos die jij jat blijven staan waar wij bent uitgestapt, dan loopt het spel niet dan moet de pc te veel doen vb je ziet toch ook (soms)autos spawnen en weer weg spawnen als ze dat niet deden datn loopt het spel niet Cheers Tales Reageren
DaBeast Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 gebruikt een careditor , hiermee kan je auto's op slot doen en alarm op zetten en nog veel meer zoals snelheid aanpassen Reageren
Wiepie Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Met de ultimate trainer ofzo kan je hem op slot zetten en al (gewoon ingame). Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Ik heb heel lang dezegebruik voor dat soort dingen Site Succes (daar zit ook een car lock mod op) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.