Jump to content

Kogelvrije auto's

Recommended Posts

Geplaatst:

Oke ik heb de zoekmachine gebruikt, maar daar kwam ik niks tegen wat ik wilde weten.

Maar weet iemand of er kogelvrije auto's in SA te verkrijgen zijn? daar bedoel ik niet mee een tank, maar gewone auto's die gewoon op straat rond rijden..

Owja, mochten er geen auto's rond rijden, bestaat er dan ook een tool ofzo waarmee je je auto's kogelvrij kunt maken?

Alvast bedankt.

Tim

:bier:

Geplaatst:

nouw ik ken wel trainers dan kan je alle auto's kogelvrij maken, en als je hem gebruikt worden er geen cheats in dat cheat menu geteld :bier:

Geplaatst:
Ja, die witte truck waarmee je Madd Dog moet redden in Las Venturas is kogelvrij. :'D

Helaas ben ik allang voorbij die missie.

nouw ik ken wel trainers dan kan je alle auto's kogelvrij maken, en als je hem gebruikt worden er geen cheats in dat cheat menu geteld

Kan je met die trainer kiezen welke auto je kogelvrij maakt? of worden dan alle auto's kogelvrij? dat laatste moet ik niet hebben, moet wel een beetje realiteit in blijven he? :bonk:

Geplaatst:
Ja, die witte truck waarmee je Madd Dog moet redden in Las Venturas is kogelvrij. :'D

Helaas ben ik allang voorbij die missie.

nouw ik ken wel trainers dan kan je alle auto's kogelvrij maken, en als je hem gebruikt worden er geen cheats in dat cheat menu geteld

Kan je met die trainer kiezen welke auto je kogelvrij maakt? of worden dan alle auto's kogelvrij? dat laatste moet ik niet hebben, moet wel een beetje realiteit in blijven he? :bonk:

Er zijn aardig wat kogelvrije auto's in SA, het merendeel alleen maar te vinden tijdens missies, je kan dus het beste even een nieuwe Save Game aanmaken ;) .

De Feltzer in de missie: End of the Line, is Fireproof, dat houdt in dat hij tegen vuur kan, waardoor hij dus niet kapot kan door molotovs.

De Camper van The Truth in de missie: Are You Going to San Fierro is Explosion Proof, hij kan dus tegen explosies van granaten, etc.

Let op: De Camper in de missie: Riot, is niet Explosion proof.

De Greenwood tijdens de missie: End of the Line, is volgens mij Bullet Proof, zet hem in je garage tijdens de missie, maar je moet waarschijnlijk wel Sweet eruit schieten.

De witte Walton in de missie: Mad Dogg, is bulletproof, helaas ben je daar al voorbij :( .

In de missie: Cesar Vialpando, is de lowrider van Cesar ook Bulletproof, ook zijn alle andere Lowriders Fireproof!

Zo zullen er nog zat andere auto's zijn die Bulletproof/Fireproof/Explosion Proof/Etc. zijn. Als ik er meer vind zal ik ze wel bij mijn post editten ^_^ .

Anders kan je het waarschijnlijk ook met Moda/Trainers/dergelijke doen ;) .

Met dank aan Kraay voor de tip met de Lowrider van Cesar ;) .

Geplaatst:

je kan ook de cheat JCNRUAD doen want na een tijdje kan je auto niet meer kapot en ook bij de noobversion2.0 kan je een mod gebruiken dat je auto niet kan ontploffen.

Geplaatst: (bewerkt)

ga naar deze pagina, scroll dan een stukje naar onderen tot je bij In-Depth FAQs bent, daar is het de 3e link(bulletproof car walktrough)

Bewerkt: door kraay
Geplaatst:

Bij de missie Tanker Commander heb je een kogelvrije Sabre op de parkeer plaats staan, maar hij is wel op slot, dus neem dan even een Tractor of een Towtruck, mee en sleep hem dan mee naar je garage en voila, je hebt een kogelvrije Sabre, veel suc6 nog :cya:

ga naar deze pagina, scroll dan een stukje naar onderen tot je bij In-Depth FAQs bent, daar is het de 3e link(bulletproof car walktrough)

Dat heb ik gedaan, volgens mij heb ik iets gevonden wat ik net nodig heb, dit stond er:

Now, get in the car you wish to make permanently Bulletproof, and take it over

to Verdant Meadows' hangar. Allow the doors to open, and back up (don't worry

if you destroy the Hunter/Leviathan), then floor it into the hangar. Bail out

of the car and shoot it to make sure it is still immune to Bullets. Now, leave

the hangar and allow the door to close. Now, re-enter the Vehicle of Death

cheat to disable it, and allow the hangar to open again. You'll be greeted by

the car you were driving, which is now forever Bulletproof and Explosionproof!

Zou iemand dit kunnen vertalen of iig wat beter uitleggen in het Nederlands?

Ik ben dan wel 14 maar ik heb Dyslexie en heb dus veel moeite met talen..

Btw, bedankt iedereen voor de info die ik al gekregen heb :'D

Bewerkt: door Tim14
Geplaatst:

Ga in je wagen die je bulletproof wilt maken, en rij ermee naar Verdant Meadows hangar, laat de deuren helemaal opengaan, en rij achteruit( maak je niet druk dat je de Hunter/Leviathan vernietigd) geef dan plankgas naar de hangar, spring eruit en ga erop schieten zodat je zeker weet dat je auto nog imuun is voor kogels, verlaat nu de hangar en laat de deur helemaal sluiten. druk nog een keer de Vehicle of Death zodat hij uit staat, en laat de deur van de hangar helemaal opengaan en je hebt een auto die bulletproof en explosionproof is

Vertaling:

Stap nu in de auto die je voor altijd kogelvrij wilt maken breng hem naar de hangar in Verdant Meadows. Laat de deuren van de hangar open gaan en rij achteruit(maak je geen zorgen als je de hunter/leviathan vernietigt) Rij er dan met grote snelheid in en laat je uit de auto vallen, schiet dan op de auto om te kijken of de auto nog kogelvrij is. Ga nu uit de hangar en laat de deuren dichtgaan. Tik nu opnieuw de Vehicle of death cheat in om de cheat te deactiveren. Laat de deuren van de hangar weer opengaan. De auto is nu compleet kogel en explosievrij.

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:
Ga in je wagen die je bulletproof wilt maken, en rij ermee naar Verdant Meadows hangar, laat de deuren helemaal opengaan, en rij achteruit( maak je niet druk dat je de Hunter/Leviathan vernietigd) geef dan plankgas naar de hangar, spring eruit en ga erop schieten zodat je zeker weet dat je auto nog imuun is voor kogels, verlaat nu de hangar en laat de deur helemaal sluiten. druk nog een keer de Vehicle of Death zodat hij uit staat, en laat de deur van de hangar helemaal opengaan en je hebt een auto die bulletproof en explosionproof is

Kijk dit had ik nodig

bedankt iedereen! :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...