Backsmash Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) graag reacties en eigen creaties Bewerkt: 18 oktober 2005 door Backsmash Reageren
Achille Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) Cool zal het binnenkort wel eens proberen @Bjorn je moet toch ff op NIKS COMMENTAAR GEVEN stomme ****** boer ik wordt echt schijtziek van jou ben bezig met het plaatje en ik zou um editten als ik klaar was ok? nooit meer reageren op mij NERGENS MEER @aap die niet luistert NOOIT MEER WAT TEGEN MIJ ZEGGEN!! Edit door .Levi.: Hiermee moet je echt uitkijken dit soort dingen wil ik nooit maar ook nooit zien. Bewerkt: 18 oktober 2005 door .Levi. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) Cool zal het binnenkort wel eens proberen Jij bent nu toch wel al lang lid hé? Dan zou jij moeten weten dat er het "tutorial beleid is! Lees dat eens!!! **Lees tutorial beleid** Je zou moeten weten dat je hier niet op zou moeten reageren maar een moderator waarschuwen. En kom nou niet af met "die negatieve bjorn dit en dat... @Bjorn je moet toch ff op NIKS COMMENTAAR GEVEN stomme ****** boer ik wordt echt schijtziek van jou ben bezig met het plaatje en ik zou um editten als ik klaar was ok? nooit meer reageren op mij NERGENS MEER Zie dit bedoel ik nou nu kom je er weer af En lees de regels! Gedraag je daarom normaal, schop geen ruzie, maak niemand belachelijk, etc.Respecteer elkanders mening en overtuiging. Je mening geven is prima, maar zorg ervoor dat je er niet iemand onnodig mee kwetst. Bewerkt: 18 oktober 2005 door .Levi. Reageren
Arjen Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 ben bezig met het plaatje en ik zou um editten als ik klaar was ok? Mijn ervaring zegt dat er altijd nog enkele reacties na jouw bericht komen. Als je klaar bent met je Pictuning, wordt er gewoon een nieuwe reacties gepost. Ik wil zeggen, post gewoon als je je plaatje klaar hebt en niet als je net bezig bent en een reactie plaatst die ook nog eens ter strengste verboden is. (zie Tut Beleid) Reageren
Backsmash Geplaatst: 18 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) nouw weer ontopic pleas @arjen goed gezecht **Lees tutorial beleid** Bewerkt: 18 oktober 2005 door .Levi. Reageren
kortman_8 Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) Mooie tut. Hier mijn resultaat. Let niet op de bumper! : Bewerkt: 18 oktober 2005 door kortman_8 Reageren
Achille Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) Ok weer 20 % warn erbij ik werk mee aan GTI en als ie af is ga ik weg van het forum dankje wel levi Edit door .Levi.: Zie tutorial beleid. Bewerkt: 18 oktober 2005 door .Levi. Reageren
Froop Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 @Achille: Je zou onderhand het tut beleid wel moeten kennen. @Kortman: Niet slecht, alleen de overloping bij de bumper is een beetje fout. Ontopic: Nice tut, maar ik kende deze manieren al. Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 haha best wel lachen Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) Dit is de mijne, het is een mix tussen een Volvo S40 en een Mini Cooper S... Hij is nog niet helemaal af, maar leuke Tut Backsmash! Mijn PicTuning Bewerkt: 20 oktober 2005 door DaddyPimp Reageren
X-TX Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Erg mooi, ik kom binnenkort met mijn Seat. Helaas werk ik alleen met kleuren. Dus veel body aanpassingen zul je bij mij niet zien. Reageren
Achille Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 uhm... biohazard wrom zit de zijbumper op je motorkap Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 mooi gedaan : ik heb hem zo een beetje anders gemaakt Reageren
Bronko Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Dit is de mijne: http://home.hetnet.nl/~sander.bronkhorst/h...honda-civic.gif en dit was em: http://home.hetnet.nl/~sander.bronkhorst/h...a-civic-org.jpg Hep helaas niks aan bumpers + wielen kunne veranderen Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Dit Topic moet (vind ik) zeker in de Adobe Tutorial List komen! Echt een goede tutorial! Mix tussen een Volvo S40 en een Mini Cooper S, nieuwe bumper, nieuwe zijskirts, nieuwe luchthapper en nieuwe wielen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.