Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• patbreu

21

• blackpearl11

3

• Blastov

3

• DaddyPimp

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

vreemd, als ik de link in jouw scherm indruk krijg ik een andere pagina dan bji mijn link, maakt niet uit, op deze site type je bij zoeken naar author Patbreu in en dan zie je al mijn mods, en ja die heb ik allemaal gemaakt, verder de lijst in het engels zijn alle gegevens van de full conversion mod, heeft dus niks met die link te maken (net als kipkiller of realgta) die er verandert zijn in het spel na installatie, daar staan heel veel mods van andere in, zoals je kan zien heb ik daar alleen bij de mods die ik zelf gemaakt heb dat ze ook van mij zijn, verder verdient elke individuele modder credit voor zijn mod, je moet dit dus zien als een mod die een verzameling is van alles wat er op het net is, ik heb niks meer gedaan dan alles in game te zetten en alle bugs en glitches weg werken, dit is te spelen als compleet nieuwe game maar ook met oude installs.

Bewerkt: door patbreu
Geplaatst:

dat is ook de reden waarom ik vraag of het ook is een link te posten naar de Beta, op twee mods na is er toestemming van de makers voor het gebruiken van hun mods en dus is de mod nog niet echt voor public release klaar, zal nog een maandje duren.

Geplaatst:

Ik snap niet wat je duidelijk wil maken....

En al zoek ik naar jou(author) zie ik niks van een beta mod

Dus stuur mij maar en link daarvan via PB

Geplaatst:

Ik wil niks duidelijk maken, alleen daddypimp snapte het niet, ff voor de duidelijkheid,

de bovenste link zijn mods van mij die daar zo zijn te downloaden, het verhaal in het engels eronder gaat over een full conversion mod in progress, waar een beta van uit is, niet gelinkt !!

• 2 weken later...
Geplaatst:

Link werkt bij mij wel,

de oplegger zit bij mij in de mod ik bied hem niet aan als aparte mod, de txd veranderingen zijn van mezelf, vandaar

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...