patbreu Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) Dit is en full conversion voor SA van mij http://files.filefront.com/FullConv_San_An...;/fileinfo.html Ik heb op deze site verscheidene mods staan voor SA http://www.gta-downloads.com/pafiledb.php?...&string=Patbreu anders op de site naar author patbreu zoeken en de mods komen in een lijst. Bewerkt: 26 januari 2006 door patbreu Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Heb jij die gemaakt? Want ik snap niet wat je bedoelt met: Ik heb op deze site verscheidene mods staan voor SAhttp://www.gta-downloads.com/pafiledb.php?...&string=Patbreu Heb ondertussen ook een beta full conversion mod uit waarin dit is verandert. Dit is de readme in engels. weet niet of ik er hier een link naar mag posten maar als dat zo is hoor ik het wel. Reageren
patbreu Geplaatst: 18 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) vreemd, als ik de link in jouw scherm indruk krijg ik een andere pagina dan bji mijn link, maakt niet uit, op deze site type je bij zoeken naar author Patbreu in en dan zie je al mijn mods, en ja die heb ik allemaal gemaakt, verder de lijst in het engels zijn alle gegevens van de full conversion mod, heeft dus niks met die link te maken (net als kipkiller of realgta) die er verandert zijn in het spel na installatie, daar staan heel veel mods van andere in, zoals je kan zien heb ik daar alleen bij de mods die ik zelf gemaakt heb dat ze ook van mij zijn, verder verdient elke individuele modder credit voor zijn mod, je moet dit dus zien als een mod die een verzameling is van alles wat er op het net is, ik heb niks meer gedaan dan alles in game te zetten en alle bugs en glitches weg werken, dit is te spelen als compleet nieuwe game maar ook met oude installs. Bewerkt: 18 oktober 2005 door patbreu Reageren
patbreu Geplaatst: 18 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 dat is ook de reden waarom ik vraag of het ook is een link te posten naar de Beta, op twee mods na is er toestemming van de makers voor het gebruiken van hun mods en dus is de mod nog niet echt voor public release klaar, zal nog een maandje duren. Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Ik snap niet wat je duidelijk wil maken.... En al zoek ik naar jou(author) zie ik niks van een beta mod Dus stuur mij maar en link daarvan via PB Reageren
patbreu Geplaatst: 18 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Ik wil niks duidelijk maken, alleen daddypimp snapte het niet, ff voor de duidelijkheid, de bovenste link zijn mods van mij die daar zo zijn te downloaden, het verhaal in het engels eronder gaat over een full conversion mod in progress, waar een beta van uit is, niet gelinkt !! Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Die mods zijn echt vet! KUTGW! Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Ok nu snap ik het maar hoe kom ik aan die beta Reageren
patbreu Geplaatst: 18 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) hier is een link naar de mod (oude link) Bewerkt: 28 oktober 2005 door patbreu Reageren
patbreu Geplaatst: 28 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 (bewerkt) nieuwere link Bewerkt: 1 november 2005 door patbreu Reageren
patbreu Geplaatst: 1 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2005 (bewerkt) oude link Bewerkt: 20 november 2005 door patbreu Reageren
dafxf_90 Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 he die oplegger van vanrooijen mocht toch niet gepubliceerd worden? Reageren
patbreu Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Link werkt bij mij wel, de oplegger zit bij mij in de mod ik bied hem niet aan als aparte mod, de txd veranderingen zijn van mezelf, vandaar Reageren
Wauzie Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Heb je ook een andere mirror, ik wil deze mod graag spelen . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.