pepijn Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 (bewerkt) ik weet niet waar ik mijn vraag moet stellen maar heeft iemand de originele pcj600.txd en de pcj600.dff nog tnks srry voor het posten hier maar ik wist niet waar anders ik ben tenslotte nog een ruitje intikker Bewerkt: 8 december 2005 door pepijn Reageren
patbreu Geplaatst: 11 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2005 (bewerkt) een topic openen waar je het vraagt, of, je data en models folder backuppen, herinstalleren, data en models origineel backuppen, oude terugzetten en je hebt alle files weer origineel als back-up Bewerkt: 12 december 2005 door patbreu Reageren
ACID Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 op die site staan ook mods van andere mensen dus ze zijn niet allemaal van jou. Reageren
patbreu Geplaatst: 12 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2005 (bewerkt) nee slimpie , natuurlijk niet, ik zeg toch ook dat je onder patbreu (zijn er ongeveer 20) moet zoeken, het IQ op dit forum komt volgens mij niet boven de 70 Bewerkt: 12 december 2005 door patbreu Reageren
patbreu Geplaatst: 15 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2005 (bewerkt) laatste post Bewerkt: 26 januari 2006 door patbreu Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 het downloaden stopt bij mij op 56% Reageren
patbreu Geplaatst: 26 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Laatste link van versie 1,5 alle bugs en glitches gefixed http://files.filefront.com/FullConv_San_An...;/fileinfo.html Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Mooi man , maar alleen een beetje heavy om binnen te halen, 550 MB Neej, ik zal binnenkort ff downloaden en kijken. Greetz, GTA Vice VIP Reageren
Blastov Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Goed werk, hoef ik niet steeds allemaal mods apart te gaan installeren Reageren
TommieguN Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Ik denk dat het wel een 'gave' mod is. Maar aangezien jij niet de maker bent, kan ik jou onmogelijk "credits" geven. Ja zeg maar dat ik een enorme kutbitch ben, dat maakt me toch niet uit (als je dat wou zeggen ). Mijn punt is, dat je never te nimmer, al die heb kunnen vragen om te gebruiken, ofwel vragen aan de orginele autheur of je zijn/haar mod mag gebruiken, laat staan zelf maken. Ten tweede is alles in het Engels (de omschrijving), en een beetje NL'er die maakt wel een omschrijving in het NL, ik denk dat het gewoon gejat is. Klaar. Stop. (Daarmee bedoel ik telegram stijl ) Reageren
Blastov Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Ik denk dat het wel een 'gave' mod is.Maar aangezien jij niet de maker bent, kan ik jou onmogelijk "credits" geven. Ja zeg maar dat ik een enorme kutbitch ben, dat maakt me toch niet uit (als je dat wou zeggen ). Mijn punt is, dat je never te nimmer, al die heb kunnen vragen om te gebruiken, ofwel vragen aan de orginele autheur of je zijn/haar mod mag gebruiken, laat staan zelf maken. Ten tweede is alles in het Engels (de omschrijving), en een beetje NL'er die maakt wel een omschrijving in het NL, ik denk dat het gewoon gejat is. Klaar. Stop. (Daarmee bedoel ik telegram stijl ) Wat bedoel je precies ? Hij mag toch wel een modpack samenstellen? Hij krijgt wel degelijk credits, of wat je ook bedoelt, het kost best veel moeite al die mods in sa zetten en permissie te vragen Reageren
patbreu Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) als reactie op tommiegun. het interessert mij geen reet wat jij wel of niet modden vind, als je de readme zou lezen zou alles voor je beantwoord worden, wat ik zelf gemaakt heb, waar ik toestemming voor heb en waar de mod voor is, net als de realmod voor gta3, killerkip voor vice is dit enkel een mod om alle voertuigen te vervangen en een hoop gebouwen en alle interieuren voor mensen die de moeite niet willen nemen om weken lang alles werkend te krijgen en te installeren. Als je de mod zou bekijken zal je zien dat alle voertuigen kleine veranderingen,(nummerplaten en txd's) hebben ondergaan en de meeste mods minimaal 20% kleiner zijn dan hun originele. de readme is in het engels omdat alles in erste instantie op gtaboards is ontwikkeld en alle gangbare modders nou eenmaal niet nederlands zijn, heb ook pas bij de derde release de mod op deze site gezet, als je beschuldigingen uit of iemand wel of niet een mod heeft gemaakt en er toestemming voor heeft gekregen doe dan eerst wat achtergrond werk sukkel, op elke site waar de mod staat zul je mijn naam (patbreu) zien staan en hij is trouwens alleen via gtaboards, http://www.gtaboards.com/index.php?act=ST&...t=0#entry347154 filefront en deze zeiksite, alle 73 modders die toestemming hebben gegeven mag je ook nog wel ff checken en het gaat hier niet om credits, dat is iets voor watjes !!! Het is jammer dat mensen met weinig verstand toegang krijgen tot modforums want dit verkracht de hele community bedankt voor je nodeloze informatie en steek je tijd in iets constructiefs Bewerkt: 28 februari 2006 door patbreu Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) Beetje normaal reageren kan ook wel hoor. Ik denk dat de gemiddelde modder hier meer kan dan jij. En over dat toestemming vragen. Geloof er geen reet van. Dit is een normaal forum met normale mensen. Als je niet normaal kan doen ga dan maar terug naar je andere leuke forum. Btw... Weetje wat echt de community verkracht. Mensen zoals jij, die niet normaal kunnen reageren. Die niet begrijpen dat er mensen zijn die niet zoveel ervanaf weten, die net begonnen zijn. Bewerkt: 1 maart 2006 door ~> GizmO <~ Reageren
patbreu Geplaatst: 1 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) ja, maar iemand beschuldigen zonder enige onderbouwing is typisch hollands en erg zielig, jij doet hetzelfde, je betwijfeld of ik toestemming hebt gevraagd zonder ook maar met een voorbeeld te komen wat het tegendeel bewijst, dit is geen normaal forum met alleen maar rand-debielen, als je iets wilt dan vraag je dat namelijk op een nbormale manier en schrijf je geen pretencieuse ongefundeerde stukken zonder inhoud, en de reden dat ik zo verschrikkelijk pissed off reageer is echt alleen maar om dit soort domme reacties zoals van jou en die andere flapdrol waarin van alles wordt gesuggereerd zonder zelf ook maar ooit iets toe te voegen, de meeste buitenlandse fora hebben in ieder geval opbouwende kritici en gtaforum staat niet voor niks meer iedereen toe tot hun community. wees blij want je zal mij hier ook niet nmeer terugzien in deze creatieloze kinderspeeltuin met puisterige trekpubers met het iq van een pantoffeldiertje aju Bewerkt: 1 maart 2006 door patbreu Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) Laat ik maar niet reageren op dit. Btw... Leer eens normaal typen met punten en hoofdletters ofzo. Ik denk dat dit topic het beste gesloten kan worden. Bewerkt: 1 maart 2006 door ~> GizmO <~ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.