T_N_T Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 ja, maar iemand beschuldigen zonder enige onderbouwing is typisch hollands en erg zielig, jij doet hetzelfde, je betwijfeld of ik toestemming hebt gevraagd zonder ook maar met een voorbeeld te komen wat het tegendeel bewijst, dit is geen normaal forum met alleen maar rand-debielen, als je iets wilt dan vraag je dat namelijk op een nbormale manier en schrijf je geen pretencieuse ongefundeerde stukken zonder inhoud, en de reden dat ik zo verschrikkelijk pissed off reageer is echt alleen maar om dit soort domme reacties zoals van jou en die andere flapdrol waarin van alles wordt gesuggereerd zonder zelf ook maar ooit iets toe te voegen, de meeste buitenlandse fora hebben in ieder geval opbouwende kritici en gtaforum staat niet voor niks meer iedereen toe tot hun community. wees blij want je zal mij hier ook niet nmeer terugzien in deze creatieloze kinderspeeltuin met puisterige trekpubers met het iq van een pantoffeldiertje aju kerel 1 ding....als je niet kan modden en niet weet waar je moet zijn vraag je meestal domme dingen. wat maakt dat uit? Tis niet zo dat het allemaal netjes uitgelegt wordt in een readme die bij SA komt zoals bij ut2004 of HL2 Types zoals jij zorgen voor een slechte sfeer...een forum hoeft tog niet perse gevult te zijn met pro's en critici? ennuh....misschien moet je eens naar jezelf kijken....lekkere kritiek...ik vind et meer schelden kerel Reageren
X-TX Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 En nu ophouden met dat domme gezeur. Waar gaat het eigenlijk over? Als hij de toestemming van andere modders niet heeft dan heeft hij straks probleem. En ik moet registreren op dat GtaBoards forum. Voeg elkaar toe op msn en ga daar uitzoeken of hij nou wel of niet de toestemming heeft. Reageren
Giorgo Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 (bewerkt) Ik ben het eens met X. Hij zegt dat het zijn mod is, en ik geloof het hoor. Al heeft hij toestemming ofniet, hij zegt tenminste dat de auto's niet van hem zijn. _________________ Ken je shanon nog ? Die gaat liegen en zeggen dat hij zelf een auto heeft terwijl het niet waar is. Dus ik begrijp Patbreu helemaal hoor. Maar je moet het Forum niet gaan uitschelden want ik ben niet zo . Nou ik heb toch plezier van de mod, het is een hele toffe. Als jullie het niet geloven dat hij toestemming heeft ? Zoek het uit, registreer je op dat forum en vraag het aan alle modders. Bewerkt: 2 maart 2006 door Giorgo Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Mooie mods. ik heb er al een paar gedownload Reageren
mastamike Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 eey jongens ik heb al een oaar nieuwe auto's in san andreas geplaats ik wil er graag meer kunnen jullie mij wat goede site door geven // ik hoop dat jullie hier op reageren mijn imail is masta_patrick (at) hotmail DOT com BEDANKT Reageren
Achille Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 eey jongens ik heb al een oaar nieuwe auto's in san andreas geplaats ik wil er graag meer kunnen jullie mij wat goede site door geven //ik hoop dat jullie hier op reageren mijn imail is masta_patrick (at) hotmail DOT com BEDANKT E-mails oplaatsen op het forum is verboden probeer www.gtagarage.com Veel plezier op het forum! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.