Thabit Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) Uitleg Ik plaats hier een gamescreenshot, en de deelnemers moeten daar een onderschrift bij bedenken. (Als je de Power Unlimited wel eens leest, weet je vast wel wat ik bedoel). Het gaat hier niet om een serieus onderschrift, maar iets grappigs. Als er 10 deelnemers zijn, wordt er pas een screenshot gegeven. Voorbeeld Screenshot Onderschrift: 'Sonck ziet in het publiek zijn vrouw met een ander zoenen'. (Maar dan iets veel leukers) Deelnemer worden Aan deze Contest zullen maximaal 10 deelnemers zijn. Aanmelden kan via PB, aan Thabit. Wat moet er in de PB staan? Titel: Onderschrift Contest 1Bericht: Ik wil graag meedoen aan de Onderschrift Contest. Stemmen Zoals bij alle andere contests: 1. Piet2. Joop 3. Klaas Nummer 1 krijgt 3 punten, nummer 2 krijgt er 2, en nummer 3 krijgt 1 punt. Als er een screenshot is geplaatst, moet je opnieuw een pb sturen, met dit erin: Titel: OC 1.0 - OnderschriftBericht: Dit is mijn onderschrift voor de Contest: Onderschrift.. In ronde 1 vallen er 4 af. In de kwart finale (ronde 2) vallen er 2 af. In de halve finale vallen er 2 af. In de finale valt er 1 af, en de andere is de winnaar Vragentopic IN DIT TOPIC MAG NIET GEPOST WORDEN Bewerkt: 18 oktober 2005 door Thabit
Thabit Geplaatst: 18 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) Deelnemers Kortman_8 DaddyPimp Need my speed Ice Cold Killa Bewerkt: 20 oktober 2005 door Thabit
Thabit Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Ik wil vragen of een moderator dit topic wil verplaatsen naar het Onzin forum, want ik zie dat het met een gamescreenshot geen succes wordt. BVD. Mazzeltje: Ik heb hem voor je verplaatst
Recommended Posts