Tegh Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2004 Ik heb het vandaag nu ook voor het eerst gekregen ( ik had geen mods of codes gebruikt ). Krijg ik dit nu vaker? Reageren
GTA_lover Geplaatst: 3 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 Cortez: Niet spammen aub. Het gaat over dé Unhandeld Exception. Dit klinkt misschien dom, maar wat is "spammen"? :huh: Reageren
Timovich Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 Een onnodig bericht plaatsen of 2x hetzelfde bericht plaatsen (Of was dat nou flooden?? :huh: ) Reageren
matt Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 (bewerkt) Nee dan heb je er een te oude PC voor Had ik ook een tijdje geleden toen ik nog geen nieuwe had een te ouwe dat kan niet net een nieuwe en nogsteeds dat unhandeled unspextion gedoe Bewerkt: 9 augustus 2004 door matt Reageren
Robin2130 Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 Alas ik geen mods ofzo in VC zet dan heb ik helemaal geen last van unhandled exception maarre als ik de ultimate trainer gebruik met sommige optie's dan kan ik die melding krijgen maar dat is niet altijd zo Reageren
W1ckeD Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 Dan kan gewoon gebeuren dat kan verschillende reden hebben,het is jammer ja Ik heb het ook gehad maar heb de patch erover gegooid bij mij werkte het! Mischien kan je iets uit zetten op de achtergrond Dat je het dan niet krijgt! Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.