sniffel Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) area 69 waar kan ik area 69 vinden in gta san een plategrond zou welkom zijn afz sniffel Topic Titel aangepast. Bewerkt: 18 oktober 2005 door Big Smoke Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) Ik laat het zo zien.. En doe in het vervolg een andere titel Edit: Edit 2: Nix te danken . Bewerkt: 18 oktober 2005 door Bassie_94 Reageren
Ikkes Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Ik heb een vraag dus ik stel hem toch maar even hier: Hoe kom ik in Area 69 ik heb ooit gehoord dat je door zo een pijp moet maar ik snap er niks van zouden jullie dat even willen uitleggen. Bij voorbaad dank Reageren
sniffel Geplaatst: 18 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) ja dat klopt maar ik snap er ook niks van ik heb dit gevonden als iemand een nederlandse uitleg kan geven Get into blue hell with the jetpack. Fly under to the restricted area A.K.A Area 69. Fly under the building. If you fly up, you should be able to get in it. There is some cool stuff in this building that you probably didn't have enough time to look at during the mission Black Project. afz sniffel BRON: http://gta.neoseeker.com/grand_theft_auto_.../PS2/tips/23809 Bewerkt: 18 oktober 2005 door sniffel Reageren
ikt Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 ik heb een vraag dat niet echt te maken heeft met dit ondrewerp maar toch wel een beetje: Zijn er meer gebieden waar je niet overheeen mag vliegen??? Reageren
Arjen Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) Ja, over een bepaald stuk in de haven van San Fierro is het ook verboden te vliegen. Bewerkt: 18 oktober 2005 door Arjen Reageren
Ikkes Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Ja je mag ook niet bij de legerbasis in San Fierro komen. Deze zit naast het vliegveld. Als je hier te dicht bij komt 4*. Dus ik zal daar maar wegblijven Reageren
Dizzee Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) Naast Area 69 is het ook verboden om over de Easter Basin Naval Base te vliegen bij de haven in San Fierro. Bewerkt: 18 oktober 2005 door Dizzee Reageren
BaasB Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 ja dat klopt maar ik snap er ook niks van ik heb dit gevonden als iemand een nederlandse uitleg kan gevenGet into blue hell with the jetpack. Fly under to the restricted area A.K.A Area 69. Fly under the building. If you fly up, you should be able to get in it. There is some cool stuff in this building that you probably didn't have enough time to look at during the mission Black Project. afz sniffel BRON: http://gta.neoseeker.com/grand_theft_auto_.../PS2/tips/23809 Kan hier please ff iemand op antwoorden? Want nou gaat het ineens weer over waar je wel & waar je niet mag vliegen. Reageren
Dizzee Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) Er staat dat je met het jetpack via de 'Gym-glitch' in Blue hell moet gaan. Via Blue hell vlieg je dan naar en onder Area 69. Wanneer je er vlak onder bent kun je naar boven vliegen en beland je zo er zo in. Dit is ook de plaats waar je bent als je bezig bent met de missie The Black Project In Dit topic kan je meer uitleg vinden over de Blue Hell. Bewerkt: 18 oktober 2005 door Dizzee Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Je moet gewoon via je Mulholland savehouse bij het zwembad door de muur met een jetpack en dan vlieg je naar de legerbasis toe dan zoek je een plek waar je op de grond kan staan en doe je de jetpack uit en dan ben je er Alleen eruitkomen is een stuk moeilijker Reageren
.Sharingan Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 dat is alleen op de Ps2 versie op de pc en x-box is die bug verwijderd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.