iron eagle Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 hoi ik hbe de sims verwijdert ( super deluxe) ben het het boekje kwijt met het serienummer kan iemand die hier ff neerzetten a.u.b alvastbedankt Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Ik zou je best willen helpen GTA-Vincent, maar ik geloof niet dat het hier is toegestaan om serienummers te geven. Tenslotte kan niemand aan je zien of je het spel wel legaal hebt aangeschaft. Geen onwil derhalve... Reageren
iron eagle Geplaatst: 18 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) ok srry maar ik kjan je dat andere serienummer p.men zijn er 2 voor superdeluxe want die heb ik wel als bewijs dak m gewoon gekocht heb Bewerkt: 18 oktober 2005 door gta-vincent Reageren
Typhoon Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 we kunnen niet zomaar een serial geven dat is ilegaal dan zou je op google dat in moeten typen, maar dat is je eigen keuze Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.