Thundercover Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 ik ben net begonnen met modden, maar hoe kan je een model in sketchup in het juiste fromaat krijgen? volgens mij is hier een tut over gemaakt, maar ik kan hem niet vinden kan iemand mij helpen? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Tutorial Sketchup <-- Dat is een handige Tut voor Sketchup, veel suc6! Reageren
Big-Bear Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) Deze Qoute is genomen van Wauzie's Tut Als je het object wilt verkleinen druk je op 2. Maar voordat je dat doet selecteer je alles wat je wil verkleinen met 1.Je ziet nu allemaal groene blokjes. Hiermee kun je het object uitrekken. Daarmee moet het lukken, het is erg simpel Bewerkt: 18 oktober 2005 door Big Bear Reageren
Thundercover Geplaatst: 18 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Dat snap ik wel, maar ik bedoel dat als ik een huis maak dat dat huis in vice city ook het juiste formaat heeft, niet dat ik eroverheen kan springen iig bedankt voor de hulp! Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) dat kan je in z-modeler heel makkelijk doen start z-modeler importeer je model importeer na je model daarna 'player.3ds' (als je die neit hebt zal ik hem zo ff uploaden) klik rechts in je sgerm op 'modify' klik daarna tussen het rijtje op 'scale' als je dat gedaan heb ga je met je muis op je model in 1 van de view screens houd je shift ingedrukt en je muisknop ook en ga je met je muis naar boven of naar beneden bewegen. daardoor zal je model kleiner of groter worden. maak je model dan zo groot dat hij vergeleken met de 'player.3ds' goed kwa groote is. als je dat gedaan hebt ga je met je muis op de 'player.3ds' en druk je op delete nu gwoon opslaan en hij zal de juiste grote hebben in vc. *[player.3ds] Bewerkt: 18 oktober 2005 door kaaspizza Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 dat kan je in z-modeler heel makkelijk doenstart z-modeler importeer je model importeer na je model daarna 'player.3ds' (als je die neit hebt zal ik hem zo ff uploaden) klik rechts in je sgerm op 'modify' klik daarna tussen het rijtje op 'scale' als je dat gedaan heb ga je met je muis op je model in 1 van de view screens houd je shift ingedrukt en je muisknop ook en ga je met je muis naar boven of naar beneden bewegen. daardoor zal je model kleiner of groter worden. maak je model dan zo groot dat hij vergeleken met de 'player.3ds' goed kwa groote is. als je dat gedaan hebt ga je met je muis op de 'player.3ds' en druk je op delete nu gwoon opslaan en hij zal de juiste grote hebben in vc. *[player.3ds] Je kan ook Player.3ds in sketchup importen en daarna gaan scalen volgensmij. Reageren
kortman_8 Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 (bewerkt) @Twenty Eyes: Dat kan niet.(Iig niet dat ik weet.) Ik heb dat zelf ook al zoveel geprobeerd. Lol was een beetje in de war. Bewerkt: 19 oktober 2005 door kortman_8 Reageren
Thundercover Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Bedankt voor de info. Heb zmodeler en player.3ds. Player.3ds kan in zmodeler. Morgen ga ik scalen. Ik geef meteen een screen. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Je kan het eerder beter in 3DS max 7 doen hoor Omdat het scale in Zmodeler een beetje ingewikkelder is, en in Zmodeler, zie je ook minder goed je model In 3DS max zijn ook de aanzichten beter en het scalen is minder ingewikkelder als dat van de Zmodeler Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.