Barcelona Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 ik heb alle dingen verwijdert van de noob2.0 maar nu loopt hij al in het begin na dat je op play game klikt error ofzo kan iemand me helpen? Reageren
Le MrG Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Opnieuw installeren Heb je ook de Main.SCM weggegooit en er geen andere neergezet Anders kijk je even in de GTAGames DataBase voor script.img en main.scm Reageren
Johan O. Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) wat de ring al zei en je vraag kan je beter hier stellen: GTA SCM Modding Help forum Bewerkt: 18 oktober 2005 door Johan O. Reageren
Flame^ Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Kijk hier voor vragen over de Noobmode . Heb je het ook gedaan volgens de uitleg in dat topic (Uninstallen) ? Reageren
Barcelona Geplaatst: 18 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Kijk hier voor vragen over de Noobmode . Heb je het ook gedaan volgens de uitleg in dat topic (Uninstallen) ? nee maar ik heb het ook niet gelezen. Reageren
Ikkes Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) Dat is ook niet heel slim . Q: Hoe deinstaleer ik de noobmode: Als je san andreas gebackt upt heb zo als hier boven beschreven staat. Plaats je de geback upte bestanden gewoon terug naar deze locaties: MAIN.SCM en SCRIPT.SCM. plaatsen in *:\*\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script american.GXT. plaatsen in *:\*\Rockstar Games\GTA San Andreas\text Anders moet je san andreas opnieuw instaleren. Als je dit gewoon opvolgt merk je er niets van dat die mod erop stond. Ps. dit staat ook in de read-me van de n00bmode mod. Bewerkt: 18 oktober 2005 door ikkes Reageren
Barcelona Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 (bewerkt) bedankt! mijn gtasanandreas loop niet meer vast om ik hem nieuw ging installeren. nogmaals bedankt! Bewerkt: 19 oktober 2005 door Barcelona Reageren
Ikkes Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Nog een keer vorr de duidenlijkheid: Lees altijd de readme of topics op het forum! Anders kan jouw Gta zijn beste tijd hebben gehad. Reageren
Godrax Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 En maak back-ups voor je een mod instaleerd Reageren
Ewoud Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 De uninstaller die ik gemaakt heb vervangt gewoon de files. Dus die kan je ook gebruiken. Reageren
Godrax Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 En waar kun je die uninstaller dan vinden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.