meetlat Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 ik zou graag de txd van het easter-egg in vc willen wnat ga er iets anders op schrijven Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Er zijn zoveel EE's! Maar hier een link die je misschien wel verder helpt: Textures Lijst Reageren
Bradley H. Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Kun je even duidelijker vragen ?, er zijn tientallen eastereggs, je kan ze zoeken met moomapper, die zegt ook meteen de TXD. @Daddypimp Hij had het over VC --- Suc6 Reageren
gangster28 Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 ik denk dat hij dat ei bedoeld die je vind als je door een muur heen loopt. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 @DaddypimpHij had het over VC Stom van mij! Je kunt ook gewoon in de lijst met TXD's zoeken naar die EE, bijv. gewoon intypen Easter Egg ofzo.. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Dan zal je niet veel vinden, aangezien R* geen aparte TXD maakt voor easter eggs, maar om fff ontopic te gaan: Als je ons vertelt welke easter egg dan kunnen we je helpen. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Zoals ik het begrijp: Hij wil de Easter Egg in Vice City gaan veranderen, en wil er een nieuwe tekst opzetten... Waarschijnlijk de easter egg waarvoor je door de raam moet jumpen... Maar @ Meetlat, stel je nu een vraag of niet? Want je zegt alleen: Ik ga er wat anders opschrijven Reageren
DaBeast Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 jawel , er is wel een apparte ee tex gemaakt ik heb eens gezocht dt_egg1.txd alstublieft greetz -DaBeast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.