Ikkes Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Ik reed pas in een Turismo.(je weet wel zo een snelle auto) En ik dacht mischien is het wel een verwijzing naar het spel: Grand Tourismo. Ik weet het niet zeker maar het zou natuurlijk kunnen.
Juju Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Ik reed pas in een Turismo.(je weet wel zo een snelle auto)En ik dacht mischien is het wel een verwijzing naar het spel: Grand Tourismo. Ik weet het niet zeker maar het zou natuurlijk kunnen. ik denk t eigelijk niet maar tzou wel kunnen ja
Gunslinger Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Ik reed pas in een Turismo.(je weet wel zo een snelle auto)En ik dacht mischien is het wel een verwijzing naar het spel: Grand Tourismo. Ik weet het niet zeker maar het zou natuurlijk kunnen. Nee, helaas niet. het woord "Turismo" wordt wel vaker gebruikt... Gran Turismo kan ook weer ergens anders van afgeleidt zijn. Maar een EE is het niet. Gunslinger
Arjen Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Mwa.. Lijkt me geen Easter. Turismo is afgeleid van tourism, oftewel in het Nederlands: Toerisme (denk aan toeristen).. De naam slaat in principe nergens op.
Dizzee Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Was er geen missie in GTA 3 die Turismo heette?
Ikkes Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Was er geen missie in GTA 3 die Turismo heette? Als dat zo is dan hebben we wel degelijk een EE te pakken. Ik zal vanmiddag even kijken of ik de naam kan achter halen. @ dizzee: Mooi gevonden.
need my speed Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Ja, dat was de race missie van El Burro, de eerste missie van hem, in Portland was het. :'D
Ikkes Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Dus dan kan het een EE zijn want het is dan mogelijk een verwijzing nara GTAIII. Het lijkt me wel grappig als het zo is dat ze daar zelfs over nadenken :'D
Typhoon Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 dat zou wel lollig zijn jah maar ik denk niet dat ze daarom die naam hebben gegeven
Mazzeltje Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Ja, dat was de race missie van El Burro, de eerste missie van hem, in Portland was het. :'D Dan moest je toch op dat pleintje links van Luigy's club bij de telefoon staan. En dan kreeg je een persoon te horen aan de telefoon. Je moest dan een snelle auto pakken en dan een race houden.
Ikkes Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Maar de tourismo is in San Andreas een snelle auto. En de missie in Gta3 heet Tourismo en dara moet je racen met een snelle auto. Ik zie mischien wel een verwijzing
Gtaboy107 Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Maar de tourismo is in San Andreas een snelle auto.En de missie in Gta3 heet Tourismo en dara moet je racen met een snelle auto. Ik zie mischien wel een verwijzing Ik denk dat het waar is anders zouden ze het misschien niet doen
dudedude Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Maar de tourismo is in San Andreas een snelle auto.En de missie in Gta3 heet Tourismo en dara moet je racen met een snelle auto. Ik zie mischien wel een verwijzing Ik denk dat het waar is anders zouden ze het misschien niet doen tuurlijk zouden ze het er wel in doen. dat dit een easter egg is slaat dus egt nergens op he, anders zou het ook wel een easter egg zijn dat de bullet de bullet heet omdat ie zo snel gaat als een kogel maar het is dus geen easter egg, ze noemen het gewoon turismo omdat het met autos te maken heeft je weet tog wel de 'grand tour'
MrKooKie Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Tourismo betekent Rondrit. Grand Tourismo betekent Grote Rondrit. (Grand Theft Auto betekent trouwens Grote Auto Diefstal).
dudedude Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Tourismo betekent Rondrit.Grand Tourismo betekent Grote Rondrit. (Grand Theft Auto betekent trouwens Grote Auto Diefstal). huh? grand theft auto betekent gewoon autodiefstal hoor
Recommended Posts