kortman_8 Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) Hier leren jullie hoe je in een paar simpele stappen een eigen brush maakt. 1. Open een plaatje waar je je brush uit wil maken. 2. Selecteer een Lasso tool (L) naar keuze. (De normale Lasso Tool is het makkelijks.) 3. Maak een vorm met de Lasso Tool op je plaatje. 4. Edit>Define Brush. 5. Geef je brush een naam en sla hem op. 6. Selecteer de brush tool nu zie je linksbovenin een brush staan. Klik daarop en scroll naar beneden. Je ziet je brush nu staan. Succes. Bewerkt: 18 oktober 2005 door kortman_8 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Haha leuk Hier onder mijn brush in een aantal kleuren Leuke tut Greetz GizmO Reageren
Froop Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Mwoa, het is wel simpel. Je moet er eigenlijk eerst effectjes over gooien en met de feather klooien. Toch een leuke tut. Reageren
rick15465 Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Leuk ga ik ook proberen. En wat bedoel je mer er effecten over gooien?Welke?Froop Reageren
Silverwing Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Dat noem ik echt geen brushes maken, je kan nog Smudgen, Hard Rock Patterns bijvoegen, C4D Renders en nog veel meer... @ Rick ( hieronder ) : Ik zal er eens een tutorial maken voor Smudgen, dan weet je wat je er allemaal mee kan. Ook kan je natuurlijk filters gebruiken. Reageren
rick15465 Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Dat noem ik echt geen brushes maken, je kan nog Smudgen, Hard Rock Patterns bijvoegen, C4D Renders en nog veel meer... Wat is Smudgen? Reageren
kortman_8 Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 (bewerkt) Dat noem ik echt geen brushes maken, je kan nog Smudgen, Hard Rock Patterns bijvoegen, C4D Renders en nog veel meer... Ja dat snap ik ook wel. Maar het is wel leuk voor de beginners. @Rick: Smudgen is volgens mij met een tool over je plaatje gaan. Bewerkt: 19 oktober 2005 door kortman_8 Reageren
Arjen Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Dat noem ik echt geen brushes maken, je kan nog Smudgen, Hard Rock Patterns bijvoegen, C4D Renders en nog veel meer.. Met Smudgen krijg je alleen maar wazige en zachte brushes, in tegenstelling tot Rock Patterns (die er meestal niet uitzien..), dat werkt gewoon niet. Brushes maken is meestal gewoon pixelwerk, tenzij je een brush set maakt die je aan de categorie 'grunge e.d.' kan toevoegen (zie brush set Froop). Reageren
Silverwing Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Er zijn meerdere manieren tot Smudgen die er echter wél uitzien, Rock Patterns komen opzich wel goed uit als je ze niet te veel laat zien. Reageren
Mpp Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 waar is de bruch tool ik weet het egt niet Reageren
Matiscus Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 En het zelfde is ook met pattern "define patteren" Dat is niet echt moeilijk. Reageren
kortman_8 Geplaatst: 25 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2005 waar is de bruch tool ik weet het egt niet Je hebt kent hem echt wel. Dit is de brush-tool Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.