The_Baker Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 We are making a Zombie mod for SA and have one main problem so far. if any one can help this would be much appreciated. we zombie peds in the game but cant edit their stats to make them come after the player, only when he has hit them. The Frontends are nice and the zombies are nice and the weather is all good foggy days and starry nites, missions on the way, but first we must get the peds to attack upon sight any ideas thanx 54 Missions, zombie moaning, emergency radio station, Based around and containing missions from the George A Romero's film series. some of our fav' films. All good shizzle i have dl'ed so far, many people in comunity keep up the good work, any suggestions welcome Thanx Chaps Wloo-Productions team Reageren
Achille Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) Waarom in het engels ergens gekopieerd? lijkt me wel leuk trouwends.. Bewerkt: 18 oktober 2005 door Achille Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 I Think this is a English man? He Can't speak Dutch. But i Can't help you. I'm sorry. Maybe other people can help you here. You just have to wait en watch this topic. Good luck. By The way... Moved To Modding fora. Reageren
need my speed Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 (bewerkt) Mmm, kan iemand het even vertalen? Naar z'n nederlands, en niet naar z'n spaans ofzo... Niet dat ik zo slecht engels kan, wat Mazzeltje typt begrijp ik zeer goed... :'D Bewerkt: 19 oktober 2005 door need my speed Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Vertaling: We zijn bezig met een zombie mod aan het maken voor SA en we hebben 1 probleem tot nu toe. Kan iemand hier ons mee helpen, dan zouden we heel blij zijn. We hebben zombie peds erin gedaan maar we kunnen hun stats niet editten zodat de zombies achter de speler aangaan, ze gaan alleen achter de speler aan als je ze hebt geslagen. De beelden zijn mooi en de zombies zijn mooi en het weer is heel goed met mistige dagen en mooie nachten met sterren aan de hemel, missie zijn onderweg, maar eerst moeten de zombie peds achter de speler aangaan zodra ze de speler in hun visie hebben. in de mod zit begrepen: 54 missies, kreunende zombies, een radio voor noodgevallen, dit is allemaal gebaseerd op de missies in de films van George A Romero, veel van ons favoriete films. Suggesties zijn welkom. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Ik praat niet goed engels maar dit is even zijn vraag vertaalt ... en ik kan nieteens goed engels We zijn bezig met het maken van een Zombi mod voor SA, maar we hebben een probleem, als iemand mij kan helpen zou dat erg fijn zijn, we hebben zombi peds ingame maar ze komen niet achter de player aan, [...] fff in het kort voor de engelsman: ---------- You can ask it here Gtaforums, maybe they can help you . Reageren
need my speed Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 (bewerkt) Bedankt allebij, looks very nice...54 missions? Long missions? I hope it...Good luck, keep up the good work guys...You also have made the zombie mod for VC??? Maybe you can make new paintjobs for the cars? Or an carspawner? Or maybe a new skin for CJ? Bewerkt: 19 oktober 2005 door need my speed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.