rick15465 Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 (bewerkt) Ik ben bezig met een brush set van final fantasy maar ik wil er wel nog meer brushes bij hebben jullie ideeen?Om erbij te zetten.Ik laat hem hier ook downloaden. Namen van final fantasy mogen wel ik ken ze niet allemaal. Alleen van final fanatsay het word dus een grote FF brush set. Plaatjes mogen ook. lulu,auron,ashe heb ik al en nog 1 ken ik de naam niet van. Bewerkt: 19 oktober 2005 door rick15465 Reageren
bjorn13 Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Ik ben bezig met een brush set van final fantasy maar ik wil er wel nog meer brushes bij hebben jullie ideeen?Om erbij te zetten.Ik laat hem hier ook downloaden.Namen van final fantasy mogen wel ik ken ze niet allemaal. Alleen van final fanatsay het word dus een grote FF brush set. Plaatjes mogen ook. lulu,auron,ashe heb ik al en nog 1 ken ik de naam niet van. Is het "Yuna" die je zoekt? Met dank aan silverwing, want ik wist ook niet hoe je het schreef Reageren
Silverwing Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Auron, Tidus, Lulu, Yuna, Wakka, Nooj, Baralai, Rikku, Kimahri, Paine, Cloud, Leblanc, Logos en nog veel meer.. Als Aeons op FFX: Valefor, Shiva, Ifrit, Ixion, Bahamut, Yoyimbo, Anima, Dark Magus Sisters ( Cindy, Sandy & Mindy ) Reageren
rick15465 Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Bedankt silverwing die jij hebt opgenoemd ga ik toevoegen en dan upload ik ze en kan iedereen met die FF brushes werken. Reageren
Froop Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Wat is nou het nut van die brushes? Je kan toch vele beter renders verzamelen? Reageren
rick15465 Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Wat is nou het nut van die brushes?Je kan toch vele beter renders verzamelen? Dan moet je ze nog uitsnijden dat is nu al gedaan je hebt ze wel zwart-wit. Je hoeft ook jiet meer te zoeken naar renders tenzij je nog een andere wil. Reageren
SilverFish Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Das waar, Renders helpen je beter op weg, GameRenders Clan Templates Daar haal ik mijn renders van. Reageren
Froop Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Wat is nou het nut van die brushes?Je kan toch vele beter renders verzamelen? Dan moet je ze nog uitsnijden dat is nu al gedaan je hebt ze wel zwart-wit. Je hoeft ook jiet meer te zoeken naar renders tenzij je nog een andere wil. Zeg je nou iets doms? Renders zijn al uitgesneden. Dat hoef je niet zelf te doen, en je behoudt alle kleuren. Reageren
rick15465 Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Wat is nou het nut van die brushes?Je kan toch vele beter renders verzamelen? Dan moet je ze nog uitsnijden dat is nu al gedaan je hebt ze wel zwart-wit. Je hoeft ook jiet meer te zoeken naar renders tenzij je nog een andere wil. Zeg je nou iets doms? Renders zijn al uitgesneden. Dat hoef je niet zelf te doen, en je behoudt alle kleuren. Dat weet ik ok dat renders zijn uitgesneden maar de achtergrond moet je wel nog weg doen. Reageren
Froop Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 OMFG, begrijp je het wel goed. Ze zijn uitgesneden, zonder achtergrond. Reageren
Arjen Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Trouwens, een brush kan je maar in één kleur doen. Die FF figuren hebben meestal meerdere kleuren, het zal sowieso niets lijken als het maar één kleur is. btw. Als je niet weet wat renders zijn, begin dan ook niet met brushes (of kan ik dit ook renders noemen?) maken. Dit heeft gewoon geen nut, rick. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.