-Niels- Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Ik leen het spel Mafia van iemand. Nu zocht ik al een beetje cheats, maar ik kan ze niet vinden. Heeft iemand het spel Mafia, en weet hij wel hoe cheats werken? Please help me en antwoord in dit topic! Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Ik heb even voor je op internet gekeken, maar er zijn niet echt cheats voor het spel, maar wel een hoop tips. Reageren
Juice Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Ik leen het spel Mafia van iemand.Nu zocht ik al een beetje cheats, maar ik kan ze niet vinden. Heeft iemand het spel Mafia, en weet hij wel hoe cheats werken? Please help me en antwoord in dit topic! sorry, ik zou het niet weten.. misschien kun je even op deze site kijken. of een cheatsite gebruiken zoals deze of deze veel suc6 nog! Reageren
kortman_8 Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb zelf ook het spel Mafia en ik vind het een heel leuk spel. Ik heb zelf ook heel veel gezocht voor cheats, maar helemaal niets gevonden. (Behalve heel veel tips voor missies.) EDIT: Ik heb geen cheats gevonden maar wel trainers. Ik hoop dat je hier wel wat aan hebt. Bewerkt: 19 oktober 2005 door kortman_8 Reageren
NickDrake Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 hier staat een walktrough,hints+vele extra's klikkie Reageren
-Niels- Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Bedankt allemaal. Ik ga het proberen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.