Juice Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 (bewerkt) Wie vind jij de beste zanger/zangers/band die er is? hier volgt mijn lijstje: Kelly Clarkson Nightwish Evanescence Good Charlotte Special.D No Doubt Robbie Williams Maroon 5 Black Eyed Peas Lucie Silvas show hier jou lijstje van beste artiesten! Gr Juice EDIT: ik heb de zoekfunctie gebruikt en beste zanger/zangeres/band ingetikt en hij kon nix vinden dus niet zeuren hé Bewerkt: 1 januari 2006 door Juice Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 (bewerkt) Mijn lijstje: Dr Dre 2pac Xzibit 50 Cent NWA Ice Cube Eazy E The Game Eminem Ali B Houston Isley Brothers Snoop Dogg Bewerkt: 19 oktober 2005 door General Lee Reageren
RGA Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 de beste band vind ik bzb (de band zonder banaan) waarschijnlijk erg onbekend. alleen een beetje bij ons in de streek. Reageren
Typhoon Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 robbie woon jij soms in friesland ze traden daar een keer op ik ken ze wel, ik vind: 2pac dr dre snoop dog negative yes-r Eazy E akon B.I.G coolio Redman Thc Ja rule Ice cube Og loc whhhaha lol Eminem enz veel rappers Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Wat dacht je van Madd Dogg? Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 JAN SMIT!!!!! NEE GEEN JAN SHIT! JAN SMIT! GEEN 2PAC!!! Reageren
Jorge_F Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Het is hier de bedoeling dat je een lijstje post van wie je goed vind. Niet van wie je niet goed vind! Reageren
RTS Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 The Game Snoop Dogg Ice Cube Dr Dre 50 Cent Sean Paul Gangstarr Xzibit Notorious B.I.G. En in genre Nederlands: Blof DJ's (Ik weet het het zijn geen zangers of bands): DJ Tiesto DJ Promo DJ Luna DJ Pavo DJ Furax Ron van den Beuken Menthal Theo Party Animals DJ Jean Reageren
Tim14 Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 (bewerkt) Beste DJ: Angerfist DJ outblast Korsakoff Beste zangers: Jan Smit Robbie Wiliams Beste zangeressen: Joss Stone Kelly Clarkson Beste band: Keane Maroon 5 Beste rappers: The Game Eminem Dit zijn wel de artiesten die ik erg goed muziek vind maken.. ik ben geen fan al deze gasten maar vind ze zeker de beste artiesten van t moment.. Beste artiesten die overleden zijn: 2Pac Easy-E 3 Steps Ahead Elvis Presley Frank Sinatra Dit vind ik dus de mensen die iets toegevoegt hebben aan de muziek waar ik vaak na geluisterd heb. @ RTS, wat vind je van 2pac? je hebt een lijstje met veel goede rappers vind het gek dat volgens vele beste rapper ooit er niet bij staat, ik heb respect voor je mening maar gewoon even een vraagje. Bewerkt: 19 oktober 2005 door Tim14 Reageren
RTS Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 @Tim14, ik zou het niet weten. Ik heb niet zoveel met zijn muziek. Er zijn wel een paar goede nummers van hem maar meer ook niet....... Reageren
Loek Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 AC/DC en Guns 'N Roses vind ik goed Reageren
_jordy_ Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 kijk loek jij weet het maar ik hou ook wel veel van linkin park disturbed the lost prophets system of a down bullet for my valentine white stripes enz enz.. Reageren
RGA Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 C-J_Redman zei: robbie woon jij soms in friesland ze traden daar een keer op ik ken ze wel, nee ik kom uit Noord-Brabant. dorp: Zeeland en BzB komt uit volkel dat licht tegen zeeland aan Reageren
Dizzee Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Mijn favoriete zangers/zangeressen/groep - Frankie J - Shawn Desman - Willy Denzey - Ebon-E - Dizzee Rascal (rapper) Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) N*E*R*D. DE MACHTIGSTE !!! Outkast. De grote hip hoppers Chingy. mr. ching ching Jay-Z. De Man die 8 albums in 1 jaar heeft uitgebracht 2pac. De beste der hip hop R.I.P Notorius BIG. de 2de beste der hip hop R.I.P Aliyah. De beste hip hopperes R.I.P Twista. SUPER DUPER snelle rap. David Banner. Like A Pimp P Diddy. De wattekop rapper Blacked Eyed Peas. Tot nu toe elk nummer een hit geweest Lil John. King of Crunk Gorillaz. door Sunhshine in a bag zijn ze groot ! Missy eliot. Maakt goeie beat en veel hits Bewerkt: 20 oktober 2005 door Pimp_Killer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.