Ice Cold Killa Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 (bewerkt) Maak je maar geen zorgen om GTAFFM, hij is wel gecancelled maar hij maakt in 2006 een nieuwe start. Deze mod veranderd veranderd SA in een staat vol met moordenaars, bikers, mentale gekken en andere mensen die je liever niet op straat tegen komt. De nieuwe gangs: Grove Street Families: The Bikers: Killa Klownz: Grove Street Families -> Grove Street Families Ballas -> The Bikers Los Santos Vagos -> Killa Klownz Varrio Los Aztecas -> Da Big Boyz Voertuigen: SWAT Raindance: Bewerkt: 20 oktober 2005 door Ice Cold Killa Reageren
W3sl3y Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Weer een nieuwe mod! Echt heel vet. Hier kan je iets heeel leuks van maken. Ik zou graag mee willen helpen! Reageren
need my speed Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Ik lach me rot om die Killa Klowns...Een lief, schattig gezichtje maar...Schijn bedriegt... Reageren
kortman_8 Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Alweer een nieuwe mod. Je blijft ook bezig ICK Het ziet er wel geinig uit. Kan je al wat meer informatie geven of niet? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Heel vet ICK, meer mods a.u.b Reageren
W3sl3y Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Heel vet ICK, meer mods a.u.b Hij begint net aan deze. Dus dat word moeilijk om er 6 door elkaar te doen. Het zou nog wel 4 maanden op ze minst duren voordat je hem kan downloaden. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Ja, ik bedoel dat hij er nog meer kan maken, maar niet nu meteen Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Vet man! Vooral die clowns zijn geinig Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 (bewerkt) Blijft voor de rest alles hetzelfde? De missie's, auto's etc? *EDIT: Aaargh! Damn dubbelpost! Sorry people! Bewerkt: 19 oktober 2005 door DaddyPimp Reageren
Le MrG Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Haha die Clowns zijn lollig ! Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Blijft voor de rest alles hetzelfde? De missie's, auto's etc?*EDIT: Aaargh! Damn dubbelpost! Sorry people! Missies zijn anders. Er rijden andere soorten auto's rond en sommigen hebben nieuwe textures Reageren
Achille Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 GTAFFM je fun mod? ga je dat opgeven voor dit ? lijkt me wel leuk ofzo hoor dit Reageren
W3sl3y Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 GTAFFM je fun mod? ga je dat opgeven voor dit ? lijkt me wel leuk ofzo hoor dit ICK heeft me verteld dat er fouten in het script zaten van de fun mod en fouten in de mappen. ICK zei dat de fun mod in 2006 een nieuwe start maakt. Nu niet bang zijn dat hij dat helemaal opnieuw moet beginnnen... Nee, alle textures zijn er nog! Nu gaat hij eerst dit doen en als ie klaar is ziet ie wel verder! Reageren
Achille Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Okeej vond het net zo leuk worden Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Dus eigenlijk is dit net zoiets al de Funmod? En die clowns? Zijn die zelf gemaakt? Want ik heb ze nog nooit in SA gezien... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.