Mazzeltje Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Beste mensen, Ik ben nu weer opnieuw begonnen met het spel: Metal Gear Solid 3: Snake Eater. Alleen wil ik nu codes gaan gebruiken. Ik gebruik de ARMAX alleen snap ik er niet veel van bij dit spel dan. Op de site www.codejunkies.com staan heel veel codes alleen weet ik niet welke codes ik moet invoeren. Ik heb al eens iets ingevoerd alleen werkte die codes toen niet. Kan iemand mij goed uitleggen welke codes ik het beste kan invoeren met de ARMAX? Want ik word er nu een beetje gek van dat het niet meer werkt. Ik wil namelijk nooit dood kunnen en alle wapens en dat de kogels niet op gaan. Meer codes hoef ik niet. Ik speel hem nu op European Extreme. Bedankt voor de hulp alvast. Reageren
-Richard- Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 (bewerkt) De code's Als je MGS3 intypt, moet je daarna meteen een code invoeren. Deze code is de (M) code. Daarna zeg je dat je een nieuwe code wil invoeren. De Health Code, deze is de code met dat grijze en blauwe dingetje ervoor. Als je deze hebt ingevoert, word deze automatisch een map. (als het goed is) Daarna kun je in deze map, de echte health codes invoeren. (Deze staan eronder.) Daarna doe je dit ook met de cheats van de wapens en de cheats die je nog meer wilt. Zet dan alles aan en spelen maar. Mocht het nou niet lukken, dan kan het zijn de je een andere ARMAX heb. (er zijn er 2) Maar volgens mij heb jij deze, tog? Ik hoop dat je hier wat mee kan, als je er nou geen hol van begrijpt, neem dan even contact met me op via MSN ofzo. Iig veel succes. Bewerkt: 19 oktober 2005 door GTAspeler Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Zodra ik de Health Code heb ingevoerd: Health Codes 6E9J-NBG8-K0A24 Staat hij er wel bij alleen in het groen. En ik wil nu de 'echte' codes invoeren maar hoe moet ik dat nu doen dan? Reageren
-Richard- Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Ik kom wel even op MSN. Mazzeltje: Weet ik toch... ik praat toch nu met je. Ga jij een beetje wijs doen Ja Dan mag je toevallig global mod zijn, maar je bent me hele post aan het ruineren. Dat is misbruik maken van je functie, kun je daar niet voor geband worden? Ik wijzig jou alleen maar ergens op. En pas maar op anders verhoog ik WÉÉR de prijs voor de reserve wiel. €250.000,- Is goed tog. Die reserve band was €700.000,- en nu maak jij er €250.000,- van, das alleen maar goedkoper. En dat leid dan het games fora, weet nog niet eens hoe hij een code moet invoeren. (sorry, ik kon het niet laten) Nu laat ik deze post maar voor wat hij is. Straks krijgen we er nog problemen mee. Problemen met mij krijg je ja Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Het is gelukt mensen. Ik heb nu codes voor het spel en ze doen het ook. Allemaal dankzij GTAspeler. Bedankt. Reageren
-Richard- Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Wat ben ik tog goed he? Even serieus. Ben blij dat ze het doen, ookal was het een hele klus Bedankt. Graag gedaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.