Jump to content

beach party


poulussen

Recommended Posts

@ poulussen: linksboven je post staat als het goed is dit knopje p_edit.gif

als je daar op klikt kan je je post editten, het voordeel ervan is dat je dan niet hoeft te dubbelposten

on-topic:

Bestaat er een soort snoertje dat je dat met computer en playstation verbind en dan de save-game ernaar toe kan sturen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi.

Ik heb hem voor je gedaan maar post hem voortaan in het savegame aanvraag topic.

Zie bijlage

@ mr boss.: die bestaat inderdaad hij staat ook wel bekend onder Datakabel.

Bewerkt: door ikkes
Link to comment
Delen op andere websites

bedankt maar ik heb weer een probleempje nu moet ik een missie met die dikke vent dan moet je met een motor langs die trein rijden maar hoe kan ik dat het beste doen ik ben de hele tijd telaat.?

Ga niet recht langs de trein rijden, maar een beetje er van af. Zo kan Big Smoke (die dikke dus :puh:) beter schieten. Verder kun je het beste het pad op gaan, rechts van de rails, meteen als je het tegenkomt.

Als er een tegenliggende trein aankomt moet je niet remmen, maar er gewoon langs gaan.

Gunslinger

Link to comment
Delen op andere websites

hahaha.....welkom bij het geweldige spel dat SA heet. Er zitten inderdaad lastige missies bij. Die je nu hebt heet Wrong Side Of The Tracks. Ik heb een aantal topics die daarover gaan voor je opgezocht. Klik op de link. Als je alles heb doorgelezen weet je al veel meer en anders kan de je spel door een ander laten uitspelen. Maar hoe dat moet weet je al...succes man :cya:

Wrong side of the tracks

@Ruurd31 --> we waren inmiddels al weer een missie verder..... :Y

Bewerkt: door GTA-Sheep
Link to comment
Delen op andere websites

Dat dansen is niet moeilijk..! ALs je met vriendinnen gaat stappen leer je het vanzelf! Ohja.. altijd de pijltjes gebruiken bij dansen.. bij BUnnyhoppen moet je 2, 4, 6, 8 gebruiken!

Suc6 Verder JONGEN!:puh:

Ps.. ik stop nu.. ga PSV-ACM kijken!

Link to comment
Delen op andere websites

Nee je moet in principe naast de trein gaan rijden en Big Smoke laten schieten

TIP: Big Smoke kan nl. slegt richten dus ik zou je aanraden als je cheats gebruikt het zo te doen:

Als de trein wegrijdt moet je niet op de motor gaan zitten maar de jetpack cheat doen en de trein agernavliegen. Dus je moet Big Smoke agterlaten.

Zo kan je zelf de ventjes op de trein neermaaien

zo heb ik het ook gedaan

zuc6 :bier:

Bewerkt: door s.e.v.a.n.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...