Jump to content

GTA III: missie Kingdom Come


lemodic

Recommended Posts

Weet iemand hoe ik de missie Kingdom Come (GTA III) kan voltooien zonder cheats (die oplossing heb ik in een walkthrough gelezen, maar dat vind ik niks)?

Ik ga nu steeds dood omdat je omringt bent door die zelfmoord mannetjes. Je kun niet echt met die auto gaan rijden en als je lopend vlucht kom je ook niet echt ver.

Link to comment
Delen op andere websites

je moet die zelfmoord mannetjes doden maar hoe. Je kunt ze niet platrijden omdat je zelf dan ook wordt opgeblazen en als je gaat schieten kun je er 1 op een afstandje neerknallen maar de volgende staat al in je nek te hijgen en zodra ze op 2 meter van je zijn dan ga je hartstikke dood.

Dus hoe kan ik het beste deze lui te lijf gaan?

Link to comment
Delen op andere websites

mannetjes met bommen op hun lichaam.

Je missie begint bij de telefoon, je moet ergens naar toe rijden waar een auto staat. Zodra je in deze auto stapt, lees je een brief dat het een val is. Hierna komen er 3 of 4 busjes aan met mannen met bommen. 1tje komt er naar je toelopen en ontploft vlak voor je auto. Hierna kun je zelf weer wat gaan doen. Dus je kunt in de auto gaan rijden, of uitstappen or whatever.

begint er nu iets te dagen over deze missie...?

Link to comment
Delen op andere websites

mannetjes met bommen op hun lichaam.

Je missie begint bij de telefoon, je moet ergens naar toe rijden waar een auto staat. Zodra je in deze auto stapt, lees je een brief dat het een val is. Hierna komen er 3 of 4 busjes aan met mannen met bommen. 1tje komt er naar je toelopen en ontploft vlak voor je auto. Hierna kun je zelf weer wat gaan doen. Dus je kunt in de auto gaan rijden, of uitstappen or whatever.

begint er nu iets te dagen over deze missie...?

Oh die, dat was de laatste van King Country, klopt dat? Ik heb hem met volbracht door met de auto een heel stuk weg te rijden, uitstappen en dan Sniper / M16 / Bazooka pakken. Ik hoop dat je er iets aan hebt. :'D

Link to comment
Delen op andere websites

Het beste is natuurlijk om deze missie met een tank te doen, want die kan bijna niet kapot. Ik heb deze missie ooit eens op een andere manier gehaald: Stap uit je auto en ren weg totdat je buiten de omheining bent. Dan moet je het trappetje oplopen die weer naar binnen gaat. Vanaf daar kun je handgranaten gooien en kun je de missie halen. Als je een bazooka hebt kun je dan de busjes kapotschieten.

Veel succes!

(Als het echt niet lukt, kun je hier je savegame posten en haal ik de missie wel voor je ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...