Godrax Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 (bewerkt) Laat maar Ik heb windows opnieuw geinstaleerd Nu heb ik opnieuw GTA:SA geinstaleerd en nu krijg ik deze foutmelding (verdomme nu moet ik dat programatje voor iets op mn server te zetten opnieuw instaleren ) P.S. Wat kan jij mooi tekenen zeg (slijm, slijm...) Bewerkt: 19 oktober 2005 door gtathomas Reageren
SWYV Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 ik zit ook met zo'n probleme hoor, maar ik wil geen nieuwe gta sa gaan kopen jong das al 5de keer gta sa op ps2 en pc en ik krijg steeds diezelfde foutmelding zoals in gtathomas eerste bericht van dit topic enne ik had gezocht naar drivers van mijn DVD rom, waarschijnlijk is die te onbekend NEC DVD-RW ND-354QA kun er misschien iemand anders succes vinden dan zou ik wel heel blij zijn en op mijn cd zit er maar amper krasjes, dat maakt toch niks uit he? Reageren
Godrax Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 (bewerkt) Verdomme nu komt er terug gewoon het eerste op -_- @sonny yoshi: kijk eens hier: http://www.cdrom-drivers.com/companies/716.htm Bewerkt: 19 oktober 2005 door gtathomas Reageren
SWYV Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 (bewerkt) gtathomas, graag niet vloeken want dat is bij de regels hier verboden geloof ik jah mijn ND-354QA staata er niet bij heb ik gezocht, en gtathomas, natuurlijk heb ik de juiste naam genoteerd (antwoord van de PM van jou) edit=> bij jou staat G:\data3.cab bij mij ist F:\data3.cab en ik heb helemaal geen F station :s of bedoel die soms misschien station D want dat is DVD-rom van me Bewerkt: 19 oktober 2005 door sonny yoshi Reageren
Godrax Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Huh ik heb toch niet gevloekt?? En raar je hebt geen f station maar bij de foutmelding staat er wel een (?) Ah ja verdomme is toch geen scheldwoord?? Als je nu zij g*dverdomme dan zou ik al zeggen maar... Reageren
Tjerk Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 je kan hem ook gewoon ruilen heb ik ook gedaan en het werkte gewoon Reageren
Godrax Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) Ja mr ik heb ook een probleem met wold of warcraft bij de instalatie en ik wil dus dat ik dat probleem niet meer tegenkom. EDIT: ik heb een mailtje gestuurd naar tech.support van take2 en ik w8 op antwoord. Als het dan nog steeds niet is opgelost dan moet ik maar gaan ruilen. Bewerkt: 22 oktober 2005 door gtathomas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.