Simone Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Ik krijg het niet voor elkaar, ik kom niet onder de 7 minuten terwijl ik haast niet van het gas af ga. En die 4-wheel steering maakt het alleen maar erger. Wie kan mij helpen Reageren
Rekam Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Je moet rustig rijden waar het (een beetje) vlak is. Die steering kan je best gebruiken als je berg op wilt. Reageren
Barcelona Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 je moet niet te sloom rijden je moet op bepaalde punten snel rijden bijvoor beeld en weg dat rechtdoor gaat maar bij een scherpe bochten moet je wel sloom rijden en alle obstakels ontwijken doet heel de tijd tot dat je er bent en dan ben je vast optijd. succes! Reageren
Typhoon Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 ten eerste welkom op het forum je kan eerst de walktrough plegen meschien helpt dat, bots je ook veel? of niet wat je ook kan doen ergens een monster stelen er er mee gaan oefenen meschien helpt het zodat je beter wordt, maar die missie is in de desert toch bij torino ik weet niet dat de walktrough het helemaal doet, maar ik zou eerst gaan oefenen of je savegame op savegame missie hulp zetten zodat iemand het voor je kan halen Savegame missie hulp suc6:http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=16154 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.