Jump to content

wat moet ik doen

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb net een missie gedaan van toreno wwet niet meer hoe die heet maar wat moet ik nu doen (ik heb de rijschool nog niet af)

Geplaatst:

je hebt toch nog andere missies lijkt mij toreno's missies horen bij de verhaallijn dan hoor je andere missies te kunnen doen

:cya:

Geplaatst:
Daar voor moest je toch eerst de Rij School af maken? :?

Nee, de rijschool is niet verplicht voor de Storyline, je hebt hem wel nodig om de Wang cars missies te unlocken.

Waarschijnlijk is de laatste missie die je hebt gedaan: Toreno's Last Flight, omdat je als je de missie Mike Toreno had gedaan je dan toch nog extra missies had horen moeten krijgen.

Missies die je nog moet doen:

Mountain Cloud Boys

Ran Fa Li

Lure

Amphibious Assault

The Da Nang Thang

Wanneer je die hebt gedaan unlock je de missie Yay Ka-Boom-Boom, wat tevens de laatste missie is in San Fierro ;) .

Edit:

Zie ik net jou post :{ .

Missies die je anders nog moet doen:

HighJack

Interdiction

Verdant Meadows (Cutscene)

Dat zijn de missies van Toreno, bij de laatste moet je de Vliegschool kopen, daarvoor heb je $80.000 nodig. Daarna moet je de vliegschool halen.

@NMS Nee, je hoeft niet de rijschool te doen..

Geplaatst:

Ja, en dan moet je de Rij school af maken...En als het je niet lukt dan kan je altijd nog je savegame in het savegame aanvraag topic posten. :'D

Geplaatst: (bewerkt)

Rijschool hoeft niet, maar is wel makkelijk, zo ook bijvoorbeeld bij Zeroing In, waar je zo'n Maneuvre moet maken, dat leer je op de Driving school. Maar volgens mij moet je het wel hebben om 100% te halen

koos. :bier:

Bewerkt: door Cool Hand
Geplaatst:

Nehe.. hoor, ik ben nu bezig de autoschool aan het uitspelen. Maar ik heb nu allang de 100% van het spel! Ik moet nog 2 dingen van de autoschool! Suc6 met de school!

Dus je hoeft de SCHOLEN (auto,motor,boot,vlieg) niet op alles op goud te hebben voor de 100%!!

Ruurd31 :bier:

Geplaatst:

Nee ma je meot de scholen wel afmake. Ma als je goud hebt krijg je wel vette motors en zo. Anders kan je de misiies van Zero nog doen.

Geplaatst:
Anders kan je de misiies van Zero nog doen.

De missies van Zero zijn niet nodig voor de verhaallijn. Die hoeven dus niet. ;)

@Shin Chan: Zeker weten dat je goed de post van Big Smoke hebt gelezen? Als je die post opvolgt zou het echt moeten lukken.

Gunslinger

Geplaatst:

Je krijgt wel vette moters en auto's boten.. maar ik raad je aan om het filmpje te kijken dat op het Forum is gemaakt.. want dan haal je het makkelijker!!

Ruurd ;)

Anders kan je de misiies van Zero nog doen.

De missies van Zero zijn niet nodig voor de verhaallijn. Die hoeven dus niet. ;)

@Shin Chan: Zeker weten dat je goed de post van Big Smoke hebt gelezen? Als je die post opvolgt zou het echt moeten lukken.

Gunslinger

Huh ik weet bijna zeker dat die missies van Zero wel bij de verhaal lijn horen.:{ Want eerst kon ik niet verder komen. (ik had de missies van Zero nog niet gedaan) En toen had ik de missies van Zero wel gedaan, en toen kon ik verder komen. :Y

EDIT: Maarja jij hebt meer verstand van San Andreas dan ik heb, dus jij zal wel gelijk hebben. :)

Bewerkt: door BaasB

Als je er echt niet uit komt. Kijk dan even op "onze" nieuwe Walktrough of op deze link dan kom je meteen bij de storeline (je moet er wel even op klikken).

Ps.. ze horen wel bij de verhaal lijn maar je hebt ze niet nodig om naar een ander eiland te gaan! Van SF naar LV!!!

Ruurd31! :t

Bewerkt: door ruurd31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...