Damos Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 ik heb net een missie gedaan van toreno wwet niet meer hoe die heet maar wat moet ik nu doen (ik heb de rijschool nog niet af) Reageren
need my speed Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Rij school af maken. :'D Reageren
frank05 Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 je hebt toch nog andere missies lijkt mij toreno's missies horen bij de verhaallijn dan hoor je andere missies te kunnen doen Reageren
need my speed Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Daar voor moest je toch eerst de Rij School af maken? Reageren
Damos Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 dat lukt mij niet en de eerste missies van toreno heb ik net gedaan Reageren
Flame^ Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Daar voor moest je toch eerst de Rij School af maken? Nee, de rijschool is niet verplicht voor de Storyline, je hebt hem wel nodig om de Wang cars missies te unlocken. Waarschijnlijk is de laatste missie die je hebt gedaan: Toreno's Last Flight, omdat je als je de missie Mike Toreno had gedaan je dan toch nog extra missies had horen moeten krijgen. Missies die je nog moet doen: Mountain Cloud Boys Ran Fa Li Lure Amphibious Assault The Da Nang Thang Wanneer je die hebt gedaan unlock je de missie Yay Ka-Boom-Boom, wat tevens de laatste missie is in San Fierro . Edit: Zie ik net jou post . Missies die je anders nog moet doen: HighJack Interdiction Verdant Meadows (Cutscene) Dat zijn de missies van Toreno, bij de laatste moet je de Vliegschool kopen, daarvoor heb je $80.000 nodig. Daarna moet je de vliegschool halen. @NMS Nee, je hoeft niet de rijschool te doen.. Reageren
need my speed Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Ja, en dan moet je de Rij school af maken...En als het je niet lukt dan kan je altijd nog je savegame in het savegame aanvraag topic posten. :'D Reageren
frank05 Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 maar de rijschool hoort niet bij de verhaallijn dus die hoef je niet te doen Reageren
Cool Hand Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 (bewerkt) Rijschool hoeft niet, maar is wel makkelijk, zo ook bijvoorbeeld bij Zeroing In, waar je zo'n Maneuvre moet maken, dat leer je op de Driving school. Maar volgens mij moet je het wel hebben om 100% te halen koos. Bewerkt: 19 oktober 2005 door Cool Hand Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Nehe.. hoor, ik ben nu bezig de autoschool aan het uitspelen. Maar ik heb nu allang de 100% van het spel! Ik moet nog 2 dingen van de autoschool! Suc6 met de school! Dus je hoeft de SCHOLEN (auto,motor,boot,vlieg) niet op alles op goud te hebben voor de 100%!! Ruurd31 Reageren
scorpia Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Nee ma je meot de scholen wel afmake. Ma als je goud hebt krijg je wel vette motors en zo. Anders kan je de misiies van Zero nog doen. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Anders kan je de misiies van Zero nog doen. De missies van Zero zijn niet nodig voor de verhaallijn. Die hoeven dus niet. @Shin Chan: Zeker weten dat je goed de post van Big Smoke hebt gelezen? Als je die post opvolgt zou het echt moeten lukken. Gunslinger Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Je krijgt wel vette moters en auto's boten.. maar ik raad je aan om het filmpje te kijken dat op het Forum is gemaakt.. want dan haal je het makkelijker!! Ruurd Reageren
BaasB Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 (bewerkt) Anders kan je de misiies van Zero nog doen. De missies van Zero zijn niet nodig voor de verhaallijn. Die hoeven dus niet. @Shin Chan: Zeker weten dat je goed de post van Big Smoke hebt gelezen? Als je die post opvolgt zou het echt moeten lukken. Gunslinger Huh ik weet bijna zeker dat die missies van Zero wel bij de verhaal lijn horen. Want eerst kon ik niet verder komen. (ik had de missies van Zero nog niet gedaan) En toen had ik de missies van Zero wel gedaan, en toen kon ik verder komen. EDIT: Maarja jij hebt meer verstand van San Andreas dan ik heb, dus jij zal wel gelijk hebben. Bewerkt: 27 oktober 2005 door BaasB Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 (bewerkt) Als je er echt niet uit komt. Kijk dan even op "onze" nieuwe Walktrough of op deze link dan kom je meteen bij de storeline (je moet er wel even op klikken). Ps.. ze horen wel bij de verhaal lijn maar je hebt ze niet nodig om naar een ander eiland te gaan! Van SF naar LV!!! Ruurd31! Bewerkt: 28 oktober 2005 door ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.