Jump to content

monster

Recommended Posts

Geplaatst:

Ha die Simone,

Ik zie dat je aanvraag ook in het save-game deel staat. Daar ga je in de loop van de middag / avond even kijken en als het goed is heeft iemand hem dan voor je gedaan. Het komt echt helemaal goed. Welkom op ons forum trouwens. Je hoeft alleen niet voor iedere vraag een nieuw topic aan te maken hoor, je kan op dit bericht gewoon weer antwoorden middels de knop "add reply" rechtsboven. Veel plezier nog op het forum! :cya:

Geplaatst:

En j hebt ook kans dat je een dag ofzo moet wachten, alloewel, het gaat aardig snel.

@ GTA Sheep: Zie je wel dat volwassenen zich ook wel is vergissen en niet alles weten (daar heb ik een hevige discussie mee met m'n moeder :'D ), want hoe kan het nou middag worden? Ja, morgen of over morgen of daarna, maar niet meer vandaag, en het is nu in de loop van de avond. :schater:

Geplaatst:

euh....Need My Speed.....ik zei "in de loop van de middag" om 16:58. Volgens mij lopen middagen in Nederland altijd tot 18:00 uur hoor. En inderdaad is het gelukt want Barcelona heeft het spel van Simone om 17:07 gedaan (nog net in de middag).... :Y

Geplaatst:

Het begint nu allemaal wat duidelijk te worden ja. Maar bij het woord TOPIC was ik het al helemaal kwijt. Dit moet hier gezet worden dat moet daar...even knippen en plakken. Ja ja. Gelukkig is het gelukt mijn game er op te zetten. Staat ook duidelijk vermeldt hoe dat moet, maar ik maak me ernstig zorgen over hoe ik het er weer af krijg. Maar dat komt vast wel goed.

Geplaatst:

Simone,

Die save-game is dezelfde als die je al had, maar dan inclusief de missie die je zelf niet kon (dus inclusief de monster-missie). Je kan dus de save-game gewoon in je spel laten zitten en daarmee verder gaan. En je hoeft niet bang te zijn dat er iets 'mis' is met het bestand: daar staan op dit forum strenge straffen op en iedereen houdt zich keurig aan de regels. Veel plezier nog!! :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...