aerox34 Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 waar in het spel kan ej de meeste auto's stallen ? vrg willem Reageren
Fireman Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 De hanger maar daar kunne ook maar 4 auto's in maar ook wel vliegtuigen dus die is het grootse Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Ha die Willem, welkom op ons forum, Daar bestaan al een aantal onderwerpen over hoor. Je kan middels de functie 'search' zoeken op diverse onderwerpen (bijvoorbeeld garage) en dan vind je het een en ander. Maar om even je vraag te beantwoorden: Het grootste huis, althans met de plek voor de meeste auto's, is het verlaten vliegveld naast LV. Je kan daar in de hangar 4 wagens, motoren of vliegtuigen kwijt en in de kleine garage naast het huis nog eens 2 of 3. Dat schiet dus lekker op. Veel plezier nog! Reageren
frank05 Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 gek, als ik er een auto in stop en ik kom later weer terug dan is die opeens weg Reageren
Gunslinger Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 (bewerkt) gek, als ik er een auto in stop en ik kom later weer terug dan is die opeens weg Je mag nooit meer auto's in een garage stoppen dan de bedoeling is! Dan kan je al je auto's kwijt raken... Misschien stond er te veel in. Zie ook dit topic. Bewerkt: 19 oktober 2005 door Gunslinger Reageren
Ikkes Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Dan heb je er meer als vier auto's instaan want dan verdwijnt het laatst geplaatse voertuig. Ps. Best stom dat je in zo een enorme garage maar 4 auto's kwijt kan Aan de andere kant passen er wel weer 4 vliegtuigen in :'D Reageren
moechy Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Dan heb je er meer als vier auto's instaan want dan verdwijnt het laatst geplaatse voertuig.Ps. Best stom dat je in zo een enorme garage maar 4 auto's kwijt kan Aan de andere kant passen er wel weer 4 vliegtuigen in :'D En helikopters Reageren
Gunslinger Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 (bewerkt) En helikopters Kort gezegd kun je er vier voertuigen in kwijt, op de jetpack en trein na. Ja, ook boten. Vraag me niet hoe je dat doet zonder een mod. Er kunnen dus totaal vier voertuigen in. Even een lijstje welke soorten er wel en niet in kunnen: Wel *Vliegtuigen *Heli's *Auto's *2-wielers (zowel met motor als zonder) *Hovercraft *Kart Niet *Trein (beide soorten) *Jetpack Bewerkt: 19 oktober 2005 door Gunslinger Reageren
frank05 Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 er zat bij mij echt maar een auto in het gebeurd vaker Reageren
Ikkes Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 (bewerkt) er zat bij mij echt maar een auto in Dan is het een "Bug", Helaas niets aan te doen Maar nog veel plezier in SA ondanks de misterieuze verdwijning van je auto ps. mooi lijstje Gunslinger :'D Bewerkt: 19 oktober 2005 door ikkes Reageren
frank05 Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 er zat toch echt een auto in en het gebeurt vaker Reageren
frank05 Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 er toch echt maarr een auto in het gebeurt wel vaker Reageren
Gunslinger Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 (bewerkt) er zat toch echt een auto in en het gebeurt vaker Dat heb je al gezegd. Anyway, misschien helpt het als je San Andreas opnieuw op je PC zet. Of misschien ligt het eraan dat je codes hebt gebruikt? Dan wordt de kans namelijk groter dat auto's uit je garage verdwijnen. EDIT: @frank05: Je kan je post aanpassen met de EDIT-knop. Je vindt hem rechtsboven in je eigen posts. Dan hoef je namelijk niet dubbel te posten (wat tegen de regels is). Bewerkt: 19 oktober 2005 door Gunslinger Reageren
frank05 Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 srry dat ik het onieuw intypte, foutje Reageren
frank05 Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 ik heb S.A op de playstation hoor Edit door .Levi.: Gebruik de Edit knop rechtsboven aan je post, als je nog wat te vertellen hebt. Je mag geen 2 posts van jezelf onder elkaar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.