Jump to content

Paarden race

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb gehoort dat je ook geld in kunt zetten in een paarden race! maar weet iemand waar die paarden race is??

Geplaatst: (bewerkt)

Ja hoor dat kan ik je wel vertellen.

Hij zit onder MullHolland Intersection.

Zie bijlage

En in Montgommery:

fshnb3dv.jpg

Bewerkt: door ikkes
Geplaatst:

Er zijn weldegelijk 2 off track bettings waar je kan gokken op paarden.

- Onder de mulholland intersection

- Het dorpje Montgomery

Heb ff vlug een kaartje ineengeknutselt.

th_ded_Offtrackbetting.JPG

Op het plaatje klikken voor een grotere weergave.

Geplaatst:

Nee in het gebous staat gewoon een computertje wara je geld in kan zetten en als je dat gedaan heb kan je gelijk de race zien op het ze3lfde beeldschermpje.

Veel plezier ermee :cya:

Geplaatst:
Ja hoor dat kan ik je wel vertellen.

Hij zit onder MullHolland Intersection.

Zie bijlage

En in Montgommery:

fshnb3dv.jpg

er is er tog ook een in san fierro???(is het straatje van zero)

:cya:

er is er tog ook een in san fierro???(is het straatje van zero)

:cya:

Even gaan kijken, maar ik kon het niet vinden.

Er zijn in die straat wel veel gebouwen waar je in kunt:

*Misty's: Een bar

*Vechtschool

(*Zero)

Gunslinger

Bewerkt: door Gunslinger
Geplaatst:

ik, vind die paarden races vet oneerlijk gaan ,ik verlies iedere keer

wat moet je doen ?

gewoon geld in zetten en die race kijken ,of ook nog een hele hoop knopjes indrukken ?

gr.peter99

Geplaatst:

Volgens mij moet je dan alle horseshoes vinden en dan heb je zoveel geluk dat je bijna ieder keer wint.

Geplaatst:
ik, vind die paarden races vet oneerlijk gaan ,ik verlies iedere keer

wat moet je doen ?

gewoon geld in zetten en die race kijken ,of ook nog een hele hoop knopjes indrukken ?

gr.peter99

Er staan ook cijfers bij de paarden bijvoorbeeld bij een paard met de kleur rood staat er 12/13. Dat betekent dat er 12 mensen op dat paard stemmen en dus is het wel zeker dat die paard gaat winnen althans heeft het meeste kans daarop.

Soms staat er ook een heel laag getal 2/13. Het paard verliest bijna altijd maar als hij eenmaal wint ben je binnen! Ik stemde vaak op de paard met het groene mannetje erop, hij verliest vaak maar als hij wint heb je veel geld.

Tip:

Je moet saven daar ergens in een buurt van het stadje in Red County, en dan elke keer gaan gokken ( Paarden races). Stem elke keer op die groene tot dat je wint, win je ga dan saven en doe het elke keer opnieuw. Win je niet ga dan je save game loaden en ga er weer naartoe.

Als jer erg veel geld hebt bijvoorbeeld 500.000 dollar en je verliest want je zette 50.000 dollar in hoef je niet te saven probeer gewoon net zo lang te gokken op die groene paard totdat je gewonnen hebt en dan haal je verlies wel weer in, in winst.

Geplaatst:

Resultaten blijven het zelfde.. :bonk:

Als ik verlies, en dan weer load dan stem ik op het paard dat voor het loaden won, dan blijft hij de winnaar... :bonk:

Dit schreef ik ooit als 2e post ooit:

Ik had dezelfde tip van iemand hier gelezen, maar hij is echt geweldig om binnen een uurtje speeltijd verschrikkelijk veel geld te verdienen: koop het save-huis in palomino creek en bewaar je spel. Rij (het liefst met een motor) naar Montgomery (1 rechte weg met 1 x rechts). Precies in het midden zit een paardenracewedwinkel. Zet al je geld in op het paard met 11/1 of 12/1 (de laatste dus) en laat ze racen. Verlies je: spel opnieuw starten vanaf je save en opnieuw proberen. Win je: op de motor terug naar Palomino en saven. Daarne eventueel opnieuw. Het kostte me een uurtje en toen zat ik boven de 1.000.000 (en ik begon met 6.000). Gouwe handel....succes. Het kan best wel eens 7 of 8 keer heen en weer rijden, maar ooit werkt het en ben je voor altijd uit de geldzorgen....misschien heb je er wat aan!

Bewerkt: door GTA-Sheep

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...