Ferre Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Ruurd31 --> over die boksbeugel is al meerder malen gesproken.....kijk maar eens onder de zoekfunctie. Maar we waren het destijds met zijn allen eens dat de enige manier was om opgepakt te worden door de politie. Die nemen al je wapens af, dus ook de boksbeugel. Dan moet je alleen niet de date met die mevrouw die je dat politiepak geeft 100% klaar hebben, anders werkt dat natuurlijk niet. Bedankt voor de tip! Zo ging het bij mij... Ik heb een keer een paar wapencodes gevonden. Maar nu kan ik maar niet afkomen van die kettingzaag, boksbeugel en dat paarse ding (je weet wel). Maar ik ga het nu proberen! Reageren
ikt Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 als je van dat paarse ding af wil komen dan moet je naar een tankstation een bloemetje pakken, dan heb je het paarse ding vervangen voor een bosje bloemen Reageren
Dinkydau Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 En als je een boksbeugel hebt.. en die wil je weggooien? Hoe doe jed at dan? want als je danst ziet het er niet uit!! Dood kan ik wel.. maar dan gan de wapens niet weg!.. HEb die ene vriendin!!Ruurd31 wat is dat die boksbeugel of zoiets¿?¿ Zoals al gezegd werd: De Zoekfunctie Maar je bent nieuw hier dus ik zal het even uitleggen, Een boksbeugel is een ijzeren wapen dat je om je hand kan doen, een soort ijzeren handschoen dus... In feite is het kan je het ook vergelijken met een aantal ringen om elke vinger, die aan elkaar gemaakt zijn o dat dat ding heb ik ook maar ik noem dat altijd knuckles of zo want als je dat pakt staat er dat Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Alle wapens maken gebruik van zogenaamde 'slots'. Je kan per slot maar 1 wapen hebben. Dat betekent dus dat het slot voor pistool de 9mm kan herbergen óf de 9 mm met geluidsdemper óf de Desert Eagle. Dat geldt in dit geval dus ook voor de dildo, die je kan verwisselen met de bloemen inderdaad. Ook slagwapens zoals de wandelstok kun je op deze manier verwisselen, bijvoorbeeld voor de golfclub. Dus als je iets bij je hebt waar je vanaf wilt: laat je oppakken door de politie of verwissel het item met eentje van hetzelfde slot. Reageren
Ferre Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Hmmmmm, ik heb hem geprobeerd. Maar ik heb me wapens nog steeds Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.