garco Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Bij het politiebureau in Las Venturas zit een ondergrondse parkeergarage. Hoe kom ik daar in, of kan dat niet? Ik heb het met een politiewagen geprobeerd, motor, maar de deur gaat niet open. Reageren
Barcelona Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) dan moet je er door het hek rammen en dan ben je in het politie garage. succes met het rammen! Bewerkt: 20 oktober 2005 door Barcelona Reageren
garco Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 dan moet je er door het hek rammen en dan ben je in het politie garage.succes met het rammen! Ja, dat is die parkeergarage met die slagboom, maar aan de andere kant zit een ondergrondse. Reageren
Barcelona Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 dan moet je er door het hek rammen en dan ben je in het politie garage.succes met het rammen! Ja, dat is die parkeergarage met die slagboom, maar aan de andere kant zit een ondergrondse. waar staat hij dan precies? Reageren
Dizzee Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) Hoi, Wat je moet doen om in die ondergrondse garage te raken is: Ga met een politieauto naar de slagboom, die zal voor je open gedaan worden. Dan rij je naar de poort die de ingang is voor de ondergrondse garage. Hij zal al opengaan als je de politieagent voorbij rijdt die in het huisje staat. Vanachter aan het politiebureau is er ook nog een poort die je de ingang verleent tot dezelfde garage maar die gaat, ook bij mij, niet open. Dit is nl. de uitgang en er staat ook geen politieagent bij. Bewerkt: 20 oktober 2005 door Dizzee Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Daar kan je niet door heen, er staat wel een andere garage aan de andere kant van het politiebureau Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Er is ook gewoon een deurtje daar ga je langs de zijkant in pak een auto en de garage zal vanzalf opengaan als je in de garage bent. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) k hb hier een kliene kaartjegemaat missrien kan het ne helpen je moet als je bij die garage deur bent door een kleine deur aan de rechter kant hier is het plaatje hopelijk helpt het jehij is klein maar ik ga er aan werken om hem groter te maken Bewerkt: 20 oktober 2005 door rinaldootje Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Als je er gewoon met een politievoertuig naar toe rijdt gaat die slagboom vanzelf open Reageren
garco Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Hoi, Wat je moet doen om in die ondergrondse garage te raken is: Ga met een politieauto naar de slagboom, die zal voor je open gedaan worden. Dan rij je naar de poort die de ingang is voor de ondergrondse garage. Hij zal al opengaan als je de politieagent voorbij rijdt die in het huisje staat. Vanachter aan het politiebureau is er ook nog een poort die je de ingang verleent tot dezelfde garage maar die gaat, ook bij mij, niet open. Dit is nl. de uitgang en er staat ook geen politieagent bij. Kijk, gelukkig nog iemand die goed leest... Kun je er ook via het politiebureau zelf komen? Van binnenuit zeg maar? Wel veel agentjes daar trouwens... Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb een grotere kaart. het rode kantje Bewerkt: 20 oktober 2005 door Mr.Boss Reageren
garco Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) Ik bedoelde eigenlijk de ingang bij het oranje stipje. Maar inmiddels is duidelijk dat je daar dus NIET in kan, maar WEL uit kan. Ga ik vanavond eens proberen. p.s. ik heb even schaamteloos je kaartje gekopieëerd... Bewerkt: 20 oktober 2005 door garco Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Nee dat klopt, je kan alleen langs één ingang naar binnen... En die is een paar meter naar lings op schaal van dat kaartje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.