Jump to content

boxart


Cpt.Pinguin

Recommended Posts

ziet er inderdaad goed uit, maar je hebt kans dat het hoesje in Europa anders is dan in de VS ;)

Waarom dat? In Amerika ziet het hoesje van SA er ook hetzelfde uit als in Europa.

Bewerkt: door kortman_8
Link to comment
Delen op andere websites

ziet er inderdaad goed uit, maar je hebt kans dat het hoesje in Europa anders is dan in de VS ;)

Waarom dat? In Amerika ziet het hoesje van SA er ook hetzelfde uit als in Europa.

klopt, maar vaak zijn de PAL en NTSC hoesjes verschillend van elkaar ;)

Link to comment
Delen op andere websites

mooie art maar ik had em al gezien op die site, jah nog even wachten hoop dat het een goed spel wordt

ik twijfel er niet aan.. maar ik zou het eigenlijk toch liever op pc hebben dan op een mini beeldje van een psp

Link to comment
Delen op andere websites

um ,een beetje moeilijk uit te leggen.

PAL Landen zijn die in Europa, bijvoorbeeld met een console kan je een PAL (EU)of NTSC (VS) drive hebben, als je in europa een console koopt krijg je een PAL console die alleen PAL spellen uit de EU af kan spelen, En dat geldt ook voor NTSC voor de VS, als je een omgebouwde console hebt kan je NTSC en PAL afspelen.

Een PAL spel is dus een spel uit de EU voor een EU console en dat geldt ook weer voor een NTSC console :puh:;) , ik hoop dat je het snapt :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Het is zeker weten een mooie Box Art.

Als mensen deze Box Art zien verwachten de mensen erg veel van deze game.

Er staan namelijk mooie Screens op met mooie voertuigen.

Hier is tevens de voorkant van de Box Art. :D

Link to comment
Delen op andere websites

um ,een beetje moeilijk uit te leggen.

PAL Landen zijn die in Europa, bijvoorbeeld met een console kan je een PAL (EU)of NTSC (VS) drive hebben, als je in europa een console koopt krijg je een PAL console die alleen PAL spellen uit de EU af kan spelen, En dat geldt ook voor NTSC voor de VS, als je een omgebouwde console hebt kan je NTSC en PAL afspelen.

Een PAL spel is dus een spel uit de EU voor een EU console en dat geldt ook weer voor een NTSC console :puh:;) , ik hoop dat je het snapt :Y

Mmmja, ik snap het wel zo'n beetje. bedankt voor de uitleg.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...