MrKooKie Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Drop in dit topic alles over Graffiti of andere spray-kunsten! Algemeen - ETN Crew Photos - Graffiti.org - Eyegasm - 100% Trains - 123 Klan - Zephyr Old School NYC Legend - Seakone.com - Christelijke Writers (GGCrew) - DAIM - OBSCrew Duitsland - Lords Cru - Temper Writer Speciaal - Bandit77 - Mr Doer & Mr Doze - NP Ik neem geen verantwoording als jou zelfgemaakte pieces of tags worden gergistreed bij [vul-in]! Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Soow als ik zo mooi kon spuiten dan had ik mijn kamer volgespoten Reageren
MrKooKie Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Soow als ik zo mooi kon spuiten dan had ik mijn kamer volgespoten En dan s'nachts terwijl je ligt te slapen, lekker dood gaan aan de chemische stoffen die vrijkomen... Reageren
_jordy_ Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Er komt toch ook een spel uit over graffiti spuiten .. Mark ecco's : getting up ofzo Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Ja zoiets had ik ook gehoord ja ... lijkt me wel vet spel en die sites zijn ook vet man :| die mensen zijn goedd Greetz GizmO Reageren
MrKooKie Geplaatst: 21 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Ja zoiets had ik ook gehoord ja ... lijkt me wel vet spelen die sites zijn ook vet man :| die mensen zijn goedd Greetz GizmO Er komt inderdaad een spel gebasseerd op het spuiten van graffiti, Marc Ecko's Getting Up!, alleen verwacht niet te veel, je kan namelijk geen eigen pieces inelkaar flansen... Zelf Create-A-Graphic in Tony Hawk's Underground Remix is nog beter uitgewerkt. ... En die mensen op die sites zijn echt niet zo goed hoor, het is wel vet, maar Underground of op doeken gebeuren er veel spectaculairdere dingen... Complete schilderijen over de oorlog in Irak of over de aanslagen op 11 september. Veel echte werken hebben een boodschap i.p.v. naamsbekendheid creeën! Reageren
T@rget Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Altijt als ik uit school kom dat kom ik onder een bruggetje door in Hoogeveen waar het graffiti ook zowat van de muur druipt ziet er best mooi uit Reageren
Freestyle Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Zoiets lijkt me echt vet voor je kamer . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.