Jump to content

t.bonemendez

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat bedoel je precies?

Gaat het over de Missie: T Bone Menendez?

Kijk daarvoor even in de Walkthrough, hier vind je alle informatie en tips over alle missies ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi,

Kan je de volgende keer de zoekfunctie gebruiken, a.u.b? :)

Maar hier toch enkele Tips:

Als je GTA SA op de pc hebt, moet je gewoon met je motor vlak naast de achterkant gaan rijden van die andere motoren.

Dan zou er op je scherm moeten te staan komen welke knop je moet drukken om het pakketje te stelen.

Op de pc zou dit CTRL moeten zijn.

:cya:

Bewerkt: door Dizzee
  • 1 year later...
Geplaatst:
Hoi,

Kan je de volgende keer de zoekfunctie gebruiken, a.u.b? :)

Maar hier toch enkele Tips:

Als je GTA SA op de pc hebt, moet je gewoon met je motor vlak naast de achterkant gaan rijden van die andere motoren.

Dan zou er op je scherm moeten te staan komen welke knop je moet drukken om het pakketje te stelen.

Op de pc zou dit CTRL moeten zijn.

ja dat staat wel aangegeven maar als ik dan op CTRL druk gaat hij recht voor zich uit schieten en pakt hij het pakketje niet. kan iemand me helpen?

Geplaatst:

ja dat staat wel aangegeven maar als ik dan op CTRL druk gaat hij recht voor zich uit schieten en pakt hij het pakketje niet. kan iemand me helpen?

Dat komt omdat je te ver van het pakketje verwijderd bent. Je moet letterlijk en figuurlijk bijna op de achterkant van de andere motorrijder zitten, om het pakketje met 'CTRL' te pakken. Je doet het dus wel goed, maar je moet dichterbij komen.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat komt omdat je te ver van het pakketje verwijderd bent. Je moet letterlijk en figuurlijk bijna op de achterkant van de andere motorrijder zitten, om het pakketje met 'CTRL' te pakken. Je doet het dus wel goed, maar je moet dichterbij komen.

ok ik zal het proberen ook al stond ik er al heel dichtbij :7

:EDIT: dat was het je moet gewoon op de motor van die andere gast gaan en dan krijg je vanzelf het pakketje thnx :tu:

Bewerkt: door _<>xD<>_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...