kellietjuh Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 ik kom niet uit deze opdracht ik weet niet wat ik met het vliegtuig moet doen ? je moet naa de dam maar dan ? wil iemand me aub helpen. Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Neem eens een kijkje in de Walktrough Reageren
kellietjuh Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 de walktrough doet het niet want ik ben in los santos en die staat er nog niet bij Reageren
Dizzee Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Hoi, Op het moment is de WT ff offline. Je kan er enkel de missies vinden van Los Santos en The countryside. i.v.m de missie Dam and Blast: Je moet met het vliegtuig hoog genoeg gaan vliegen boven de dam. De corona daar hangt toch wel een stukje in de lucht. Je kan zien wanneer je op de zelfde hoogte bent als de corona. Wanneer het driehoekje op je radar een vierkantje wordt, zit je op dezelfde hoogte. Wanneer het naar boven wijst, moet je nog hoger gaan vliegen, en andersom bij een driehoekje naar onder. Daarna moet je uit het vliegtuig springen en met je parachute goed landen bij de dam. Reageren
kellietjuh Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 dankje wel zal het proberen Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) Bij mij doet het het wel gewoon ik snap het ff niet meer EDIT: hieronder; kun je hier niet komen ? Bewerkt: 20 oktober 2005 door Mr.Boss Reageren
kellietjuh Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 doet jou walktrough het wel :S Reageren
kellietjuh Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 die klopt niet want dat zijn de opdrachten die je in het begin hebt gedaan en ik ben al in de dessert geweesten ben nu in los santos Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 oow sorry dan heb ik je helemaal verkeerd begrepen . Nee die zijn er idd nog niet , sorry ! Reageren
kellietjuh Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 maak niet uit Reageren
Cool Hand Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) Okee jongens, even een aanvulling. Je vliegt hoog genoeg in de corana, nu ga je uit het vliegtuig springen. Ben je eenmaal geland ligt er een mes, loop hurkend (dat is het beste) achter de bewakers aan, richt op zijn hoofd, je snijd dan zijn keel door, en hij is in een klap dood, je kan nu eventueel het wapen paken, tevens kan je ook verder werken met het mes wat erg handig is, het dempt het geluid, als je binnen bent maak je natuurlijk ook de bewakers dood, sneak naar de generators. Plant er explosieven bij, dan ga je op naar de volgende (let op de bewakers) en Plant er weer explosieven op, zo gaat het door. Dan ga je het water in jumpen als ik het goed heb, wees niet bang. Er staat een vliegtuig die op het water kan), dus die pak je en je kan opsteigen via het water. Klaar is kees. Koos Bewerkt: 20 oktober 2005 door Cool Hand Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.