Furi0uz Geplaatst: 11 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2004 Probeer iets van Frontpage of Dreamweaver... Het zijn programma's waarmee je sites in elkaar kunt zetten, daarvoor heb je weinig/geen kennis van HTML nodig, sommige codes zitten er niet in "functies" bij, maar kun je er later allemaal nog bijleren... Typ anders HTML cursus, of HTML lessen of iets dergelijks in op Google, ik weet bijna zeker dat Google ook genoeg van dat soort dingen moet kunnen vinden... Reageren
Robin2130 Geplaatst: 11 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2004 dat zijn allemaal van die waardeloze dingen ik heb al een website gemaakt maarre die moet ik ff op internet gooien Reageren
Ken-D Geplaatst: 11 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2004 www.websitemaken.be staan wel wat HTML en PHP dingen op. Succes Postaldude Reageren
Furi0uz Geplaatst: 11 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2004 dat zijn allemaal van die waardeloze dingen Hieronder bedoel je ook Frontpage en Dreamweaver? Njah.. Zelf weten... Ben benieuwd waar je mee aan bent gekomen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.