kellietjuh Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 en de opdracht van zero dat je op het dak die vliegtuigjes moet kapot schieten lukt ook niet :S Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Als je een cheat gebruikt moet je de hele tijd doen: CPKTNWT Anders kun je mischien invert look uitzetten misschien helpt dat anders ga ja naar het save-game aanvraag topic Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) Die missie is echt niet zo moeilijk. Zorg ervoor dat je de vuurknop ingedrukt houdt, aangezien je toch kogels genoeg hebt. Je radarschermpje is zeer belangrijk, want daarop worden de vliegtuigjes als rode driehoekjes weergegeven. Zodra er een rood driehoekje verschijnt onmiddelijk die kant op zwenken en het doel gewoon uit de lucht maaien. Een paar keer raken is genoeg dus dat moet lukken. Uiteindelijk hou je het niet meer bij omdat er teveel tegelijk komen dus zorg er dan voor dat je gewoon langzaam blijft ronddraaien en zo zuiver mogelijk schiet. Mocht het je echt niet lukken: post je save-game maar in de save-game aanvragen, dan doe ik (of Dizzee natuurlijk) hem vanavond wel even voor je (zit nu op mijn werk). Succes Bewerkt: 20 oktober 2005 door GTA-Sheep Reageren
Dizzee Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) De missies van zero zijn al een veelbesproken onderwerp geweest. Er zijn al talloze topic hierover geopend. Gebruik volgende keer gewoon de zoekfunctie, is zeer handig. Je bedoelt hier wss de missie Air Raid Ga gewoon zoeken op Air Raid en je zult wel enkele resultaten hebben. Lukt het je echt niet, post je savegame dan in dit topic. Save-game Missie Hulp <-- hierop klikken, en je komt direct in het goede topic terecht. Exabyte heeft daar alles zeer goed uitgelegd. *edit* Als je het op de ps2 hebt, zal dit natuurlijk niet gaan. Bewerkt: 20 oktober 2005 door Dizzee Reageren
kellietjuh Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 misschien stel ik nu een hele domme vraag maar wat is de save-game aanvraag waar kan k dat vinden? Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) Doe je het op de PS2, X-Box of PC? PS2: Mikken met zo'n pookje blijft gewoon irritant (vind ik dan). Mijn methode was om iig ze al op een zo groot mogelijke afstand raak te schieten. En zeker de schietknop niet loslaten, je hebt toch oneindige munitie. X-Box: Heb ik niet, maar zal wel hetzelfde zijn als met PS2. PC: Hier kan het helpen om de snelheid van je muis wat aan te passen. Maar ook hier geldt: schiet het hele luchtruim zwart met kogels. Oneindigheid is een fijn begrip. En voor alle drie geldt: Gebruik je kaartje! Dan zie je ze aankomen. EDIT: Veeeeel te laat Bewerkt: 20 oktober 2005 door Mister Fuji Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Hier Hier kun je het vinden. Je post dan je save-game en iemand doet de missie en jij kunt weer verder. Reageren
KatanaBLing Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Je ken ook gewoon de tijd verlangzamen, ken je ze beter schieten en sneller zien... Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Of de BIGBANG cheat. Reageren
kellietjuh Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 wat is de bigbang cheat dan? Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Alle voertuigen opblazen die in de buurt zijn; CPKTNWT Reageren
kellietjuh Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 blast ie ook die vliegtuigen op? Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Ja anders werkt hij niet Reageren
kellietjuh Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 haha okeej dan ga ik dat ma ff proberen Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Jah hoor.. Alle voertuige worden bij die code opgeblazen! Mr.Boss Geplaatst op 20 Oct 2005, 16:35:11 Alle voertuigen opblazen die in de buurt zijn; CPKTNWT Ik speel hem wellus bij vrienden voor hem.. Iedereen lijkt wel Zero missies moeilijk te vinden.. maar dan mag je cheaten en doe je die cheat.. en boem.. vliegtuigje minder!! Het geld voor alle voertuigen!! Ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.