Jump to content

zero

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ruurd31, je hoeft niet alles te herhalen, of met verhalen met vriendjes te komen, help mensen gewoon of post niet.

Tevens zijn er mensen die niet cheaten.

Probeer eerst 10 vliegtuigjes uit de lucht te schieten zonder dat ze een bom droppen. Tevens kijk je op de kaart, want daarop zie je ze aankomen. Ook moet je ietsje vóór de vliegtuigjes schieten, omdat de kogels nog een weg moeten afleggen. Zorg dat je 1 transmitter overhoudt, en dan ben je klaar.

Ik moet er ook bij zeggen, dat het zeer lastige missies zijn, vooral als je hem op de PS2 of Xbox hebt, PC gaat iets makkelijker.

Succes. :cya:

Koos. :bier:

Bewerkt: door Cool Hand
Geplaatst:

dankje mensen het is gelukt

ma die opdracht die er naa komt is ook vervelend moet je met z'n klein vliegtuig van die gasten dood schieten elke keer als ik bij de laaste ben ontploft me vliegtuig :S

Geplaatst: (bewerkt)

Je bedoelt vast Supply Lines.

Ja, bij deze missie moet je 5 busjes van hem neerknallen . Vlieg met je vliegtuigje steeds naar de busjes, geef ze de volle laag (wanner er ventjes ontsnappen schiet je die ook dood), tevens heb je wel weinig benzine, dus doe zuinig met vliegen, en vlieg zo weinig mogelijk. Als de de missie echt goed doet hou je nog wat benzine over.

Succes.

Koos. :bier:

Bewerkt: door Cool Hand
Geplaatst:

en het volgende van zero met die model vliegtuigen hoe doe je die dan ?

dat is egt moeilijk lukt niet die helecopter is kei irri

Geplaatst:

TIP: Laat die Zero missies gewoon even links liggen als je dan de vliegschool hebt gedaan dan leer je vliegen met vliegtuigjes en helicopters! Als je dan de vliegschool gehaald hebt kun je heel veel makkelijker gaan vliegen en dan haal je ze in een wip!! :clown: :'D

Ruurd31 :$

Ps. 't blijft een tip!

• 3 weken later...
Geplaatst:

die laatste twee missies van zero heeft mijn cameraat gedaan met die vervelende helikopter en die vliegtuigje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...