Jump to content

Favoriete wijknaam


garco

Recommended Posts

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Caltson

    2

  • garco

    2

  • Cabron

    2

  • Mr.Boss

    1

Ik vind El Castillo del Diablo wel mooi

Het is niet echt een wijk maar er staan wel huizen.

het is gewoon een apart en raar dorpje wat helemaal verlaten is

ook omdat ik en wat vrienden het Ede noemen omdat een vriend van ons uit Ede komt

en hij zij dat daar nooit iets te doen was dus daarom :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Jefferson, blueberry en doherty.

Ik weet niet waarom ik Jefferson en leuke naaam vind.

Blueberry omdat mijn vaders e-mailadres ook iets is met blueberry terwijl hij niet wist dat er in San Andeas een stuk blueberry heet.

Doherty doet me op een of andere manier denken aan mijn taxichauffeur: Henri en ik save er vaak.

Bewerkt: door kesava
Link to comment
Delen op andere websites

The big ear... ik vind het echt een coole naam omdat het een grote schotel is die alles merkt, ik vind het zeer goed bedacht van rockstar.

verder vind ik zo'n beetje alle namen van san fierro en las venturas wel leuk. hashburry vooral. daar zie je ook echt hippies enzo :puh:

rockstar is zeer creatief. maar de laatste tijd toch een beetje lui geworden met als die GTA Remakes enzo :ch:

Bewerkt: door plippop
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het gebied Las Colinas, Los Flores, t/m East Beach in Los Santos een prachtige wijk, met name Los Flores en Las Colinas. Echt van die prachtige huisjes staan daar, zo heerlijk Spaans, mooie zonsondergangen, en de Los Santos Vagos horen daar echt thuis. Echt heel pitoresk vind ik die buurten, met name Las Colinas. Niet alleen qua gebied vind ik het prachtig, maar ook qua naam. Ik kom er dan ook heel vaak. :D;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...