SanFierro Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 De walkthrough is nog niet helemaal compleet, dus ik kan ook nog geen lijst zien met auto's en waar ik ze kan tunen. Heeft iemand misschien een lijst met welke auto's ik waar kan tunen?? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) Volgens mij kunnen in Transfender alle auto's getuned worden, maar zijn de mogelijkheden zeer beperkt. Dat weet ik echter niet geheel zeker. In de Loco Low Co kunnen alleen lowriders getuned worden, dus die ik ook beperkt. En in de Wheel Arch's Angels kunnen alleen Elegy, Flash, Jester, Stratum, Sultan en Uranus onder handen genomen worden. Maar die kan je dan ook compleet 'opleuken' Bewerkt: 20 oktober 2005 door GTA-Sheep Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Een paar kun je er niet tunen maar dat zijn de Brandweer,Ambulance,poltie, en vuilniswagens etc. Reageren
dudedude Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Een paar kun je er niet tunen maar dat zijn de Brandweer,Ambulance,poltie, en vuilniswagens etc. je kunt er zoveel niet tunen Bandito BFInjection Caddy Benson Berkley Van Boxville Boxville Black Burrito Camper Hotdog Journey Monster Mr. Whoopee Bloodring Banger News Van Patriot Pony Rumpo Sadler Sweeper Tow Truck Utility Van Yankee Yosemite Hotknife Hotring Racer Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Een paar kun je er niet tunen maar dat zijn de Brandweer,Ambulance,poltie, en vuilniswagens etc. je kunt er zoveel niet tunen *heleboel woorden * Etc Staat er toch ? Reageren
dudedude Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Een paar kun je er niet tunen maar dat zijn de Brandweer,Ambulance,poltie, en vuilniswagens etc. je kunt er zoveel niet tunen *heleboel woorden * Etc Staat er toch ? ja maar hij zegt 'een paar' Reageren
Typhoon Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 anders moet je op internet ff kaarten opzoeken van de tuneshops, en inderdaad je kan zeer beperkt bij transfender tunen sommige kunnen vet veel anderen niet Reageren
Joowsj Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 waar kun je de super-GT tunen? Reageren
Dizzee Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Hoi Joowsj, De super-GT kan je tunen in de transfenders over heel SA. Reageren
Crifox Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Volgens mij kunnen in Transfender alle auto's getuned worden, maar zijn de mogelijkheden zeer beperkt. Dat weet ik echter niet geheel zeker. In de Loco Low Co kunnen alleen lowriders getuned worden, dus die ik ook beperkt. En in de Wheel Arch's Angels kunnen alleen Elegy, Flash, Jester, Stratum, Sultan en Uranus onder handen genomen worden. Maar die kan je dan ook compleet 'opleuken' Dit is niet geheel waar vrees ik. De auto's in Wang Cars in SF kunnen aleen in Wheel's arc angels worden getuned en niet in de transfender. De lowriders kunnen ook aleen maar in low co getuned worden. Met de transfender mod die te downloaden is op gtagames kun je wel alle auto's in de transfender tunen. Nog een fijne middag Crifox Reageren
SanFierro Geplaatst: 21 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Ok..thnx... Maar is er misschien ook ergens lijst van waar welke auto getuned kan worden?? En ook waar je grilfriends het liefst eten e.d.?? Alvast hartelijk dank Reageren
SanFierro Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Ok..thnx... Maar is er misschien ook ergens lijst van waar welke auto getuned kan worden?? En ook waar je grilfriends het liefst eten e.d.?? Alvast hartelijk dank Iemand......?? Reageren
P-Jamma Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Ok..thnx... Maar is er misschien ook ergens lijst van waar welke auto getuned kan worden?? En ook waar je grilfriends het liefst eten e.d.?? Alvast hartelijk dank Iemand......?? Kijk even op: WikiGta, (www.wikigta.org) daar staat alle handige info Btw: Voortaan hoef je niet zulke berichten meer te posten als: Iemand?.... Het kan soms even duren voordat je een antwoord krijgt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.