poulussen Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 ik snap het niet je begint bij tt op de kaart daarna moetik naar een weiland boeren doodschieten dan die wagen pakken ik zet hier mijn save game neer misschien kan iemand me helpe bvd maar bij www.rapidshare.de duurt dat 199 minuten voor uploaden weet iemand anders nog iets? Reageren
Ikkes Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Ik denk dat je het beste wel gewoon met Rapidshare kan uploaden. Mara ben je mischien iets op het internat aan het doen dat heel veel snelheid inneemt. Of het is gewoon even druk bij de server van Rapidshare. Gewoon even opnieuw proberen dan gaat het vanzelf. Veel succes ermee :'D Reageren
Dizzee Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) Hoi, Je zal je savegame deze keer toch echt in het goeie topic moeten zetten. En een andere oplossing voor het te uploaden, weet ik niet. Dan i.v.m. de missie Body Harvest: Je betreed het erf met je wagen, rijd gewoon naar het muurtje. Op de tractors en boeren die je tegenkomt, moet je niet letten. Daarachter zal een boer staan, dood die en spring over het muurtje. Ren naar de Machine die je moet stelen. De boer erin zal eruit springen, dood hem en klim in de machine. Ga via dezelfde weg terug zoals je gekomen bent tot je weer op de baan staat. In de buurt zal je een dun aardewegje hebben aan de overkant van de straat. Volg dat en je komt vanzelf uit bij The Truth. Succes Nog. Bewerkt: 20 oktober 2005 door Dizzee Reageren
poulussen Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 zal iemand hem voor mij kunnen doen bvd http://rapidshare.de/files/6522097/GTASAsf2.b.html Reageren
Dizzee Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) Zoals ik al zei, post je save-game in het goede, desbetreffende topic. Alleen dan zal ik je helpen, het klinkt mss een beetje grof maar daar dient dat topic nu éénmaal voor. En zo blijft het hier ook overzichtelijker. Het Savegame Missie Hulp topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=16154&st=0 Alle stappen staan er goed in uitgelegd. Bewerkt: 20 oktober 2005 door Dizzee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.