Dizcid Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Yo ik ga effe vertellen hoe je eigen web server kan maken. het is best grappig. Eerst heb je een programma nodig "Abyss Web Server" er zijn ook andere programma's maar ik vind deze wel makkelijk. Hier kan je het downloaden http://www.snapfiles.com/get/abyssweb.html en installeren maar. Start het programma ga dan naar "Console" en dan "Settings". dan opent het programma het internet klik dan op "Configure" en dan "General" verander dan het "Documents Path" in de map die je gebruikt voor de bestanden van je web server. in die map doe je de bestanden die je wilt. ga naar "Internet Explorer" en typ je ip in dat is je adres. als je niet weet wat je ip is ga dan naar www.whatismyip.com. wil je een ander adres inplaats je ip dan kan je op www.no-ip.com een domein (moet wel voor betalen) naam maken of een sub-domein (gratis). als je ip heb ingetypt dan krijg je al je bestanden te zien. dat was mijn tutorial over een eigen web server Reageren
Ferre Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) vet man Maar ik vind het maar lastig Bewerkt: 20 oktober 2005 door Ferre Reageren
rick15465 Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Zeer handig goed gedaan om het hier te posten. Reageren
Dizcid Geplaatst: 21 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) als iemand het wil kan ik ook nog uitleggen om een ftp server te maken Bewerkt: 21 oktober 2005 door dizcid Reageren
NickDrake Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 als iemand het wil kan ik ook nog uitleggen om een ftp server te maken leg eerst even het verschil uit Reageren
Bradley H. Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 als iemand het wil kan ik ook nog uitleggen om een ftp server te maken Dit zou ik heel fijn vinden, dus ga A.u.b je gang Reageren
Jorge_F Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Klopt het eigenlijk dat als je computer ook gelijk een server is je comp dan niet ongelofelijk veel langzamer gaat? Dat neem ik aan tenminste . Reageren
Dizcid Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Klopt het eigenlijk dat als je computer ook gelijk een server is je comp dan niet ongelofelijk veel langzamer gaat?Dat neem ik aan tenminste . ik denk een heel klein beetje. het beste is als je een oude pc hep die internet heeft en daarop doet. ftp server is dat je met bijvoorbeeld met filezilla kan uploaden en downloaden naar de de server en van de server. je moet dan een acount maken voor het uploaden en downloaden enz. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.