Jump to content

Walktroughs

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi Allemaal

Ik heb 2 vragen

Wanneer komen de walktroughs weer online?? Die van Gta - Sa is niet berijkbaar en die van Vice City is binenkort weer bereikbaar maar dat zeiden ze ook een maand geleden al.

Hoe kan ik makkelijk filmpjes maken op de computer.

Dan bedoel ik ik ben aan het gamen en ik druk op Bijv. f12 en dan neemt hij op.

het mot wel gratis zijn---en geen fraps want 1 filmpje van 30 sec is dan al 300 MB

Greetz ME

Geplaatst: (bewerkt)

Wegens problemen is San ANdreas Walktrough gedeeltelijk offline, wél kan je de Los Santos en Countryside missie swel bekijken..

De enige oplossing om filmpjes te maken is denk ik gewoon Fraps, deze filmpjes kan je eventueel bewerken in Microsoft Movie maker, zodat het bastand kleiner word, als je 2 of meer filmpje sheb, zet je ze achter elkaar in de tijdbalk, het zal dan weergeven worden als 1 filmpje.

Koos. :bier:

Bewerkt: door Cool Hand
Geplaatst:

Hmmm windows movie maker Fraps.... Plakken 1 filmpje ?

HUH! :bonk:

Maar wel alvast bedankt!

bastiman.

Je opent het filmpje in Movie maker, eventueel meerder filmpjes, daar is ook een tijdbalk, verplaats het filmpje in de tijbalk, een 2de filmpje er achter aan, zo heb je 1 film.

Misschien is het zo duidelijker, zo niet... stuur me s.v.p. een pm. ;)

Geplaatst:

ik vind het ook dom dat walktroughs er uit ligt want ik wil weten waar de dates zijn in SA als iemand dat weet wil die dat ff zegguh

alvast bedankt :'D ;):D

Geplaatst:

Dat is niet dom, heb je misschien enig idee hoeveel moeite ervoor wordt gedaan, er zijn heel veel mensen erg lang mee bezig geweest... _O_

Dat is niet dom, heb je misschien enig idee hoeveel moeite ervoor wordt gedaan, er zijn heel veel mensen erg lang mee bezig geweest...  _O_

ja oke maar dan kan niemand nu nie meer kijkuh als iemand iets zoekt :bonk:

maar weet iemand waar duh dates zijn

Bewerkt: door CJ-BARTOSZ
Geplaatst:

het sal wel dat zei iedereen al dat kan nog ff duren kan ik nog langer gaan w8ten :ch::N

Geplaatst:

Er wordt ook aan gewerkt ze doen hun best om het weer op orde te krijgen

iedereen zal geduld moeten hebben :Y

Geplaatst:
Er wordt ook aan gewerkt ze doen hun best om het weer op orde te krijgen

iedereen zal geduld moeten hebben :Y

Dat of typ 'even snel' je eigen walktrough... :schater:

CJ-BARTOSZ.

Er is ook een mini - walktrough. Daarin vind je o.a. alle dates. klik >hier< om hem te bekijken. Eventueel kan je ook de >zoekfunctie< gebruiken. Tik daar een sleutelwoord in (in dit geval 'dates') en dan zoekt de zoekfuntie het voor je op. ;)

Edit: Dizzee was me voor met de mini - walktrough. :clown:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...