Bastiman Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Hoi Allemaal Ik heb 2 vragen Wanneer komen de walktroughs weer online?? Die van Gta - Sa is niet berijkbaar en die van Vice City is binenkort weer bereikbaar maar dat zeiden ze ook een maand geleden al. Hoe kan ik makkelijk filmpjes maken op de computer. Dan bedoel ik ik ben aan het gamen en ik druk op Bijv. f12 en dan neemt hij op. het mot wel gratis zijn---en geen fraps want 1 filmpje van 30 sec is dan al 300 MB Greetz ME
Cool Hand Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) Wegens problemen is San ANdreas Walktrough gedeeltelijk offline, wél kan je de Los Santos en Countryside missie swel bekijken.. De enige oplossing om filmpjes te maken is denk ik gewoon Fraps, deze filmpjes kan je eventueel bewerken in Microsoft Movie maker, zodat het bastand kleiner word, als je 2 of meer filmpje sheb, zet je ze achter elkaar in de tijdbalk, het zal dan weergeven worden als 1 filmpje. Koos. Bewerkt: 20 oktober 2005 door Cool Hand
Bastiman Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Hmmm windows movie maker Fraps.... Plakken 1 filmpje ? HUH! Maar wel alvast bedankt!
Cool Hand Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) bastiman. Je opent het filmpje in Movie maker, eventueel meerder filmpjes, daar is ook een tijdbalk, verplaats het filmpje in de tijbalk, een 2de filmpje er achter aan, zo heb je 1 film. Misschien is het zo duidelijker, zo niet... stuur me s.v.p. een pm. Koos. Bewerkt: 20 oktober 2005 door Cool Hand
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 ik vind het ook dom dat walktroughs er uit ligt want ik wil weten waar de dates zijn in SA als iemand dat weet wil die dat ff zegguh alvast bedankt :'D
MrKooKie Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Dat is niet dom, heb je misschien enig idee hoeveel moeite ervoor wordt gedaan, er zijn heel veel mensen erg lang mee bezig geweest...
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) Dat is niet dom, heb je misschien enig idee hoeveel moeite ervoor wordt gedaan, er zijn heel veel mensen erg lang mee bezig geweest... ja oke maar dan kan niemand nu nie meer kijkuh als iemand iets zoekt maar weet iemand waar duh dates zijn Bewerkt: 21 oktober 2005 door CJ-BARTOSZ
MrKooKie Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Ikke niet, en de Walktrough zal binnenkort heus wel weer online staan!
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 het sal wel dat zei iedereen al dat kan nog ff duren kan ik nog langer gaan w8ten
s.e.v.a.n. Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Er wordt ook aan gewerkt ze doen hun best om het weer op orde te krijgen iedereen zal geduld moeten hebben
MrKooKie Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Er wordt ook aan gewerkt ze doen hun best om het weer op orde te krijgen iedereen zal geduld moeten hebben Dat of typ 'even snel' je eigen walktrough...
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 oke! ik doe mij best maar weet iemand waar duh dates sijn dan:P
Dizzee Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Hoi We hebben wel nog de Mini-Walktrough waar iets instaat over de dates. Ik heb hier de link voor je. Mini-Walktrough
Cool Hand Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) CJ-BARTOSZ. Er is ook een mini - walktrough. Daarin vind je o.a. alle dates. klik >hier< om hem te bekijken. Eventueel kan je ook de >zoekfunctie< gebruiken. Tik daar een sleutelwoord in (in dit geval 'dates') en dan zoekt de zoekfuntie het voor je op. Koos. Edit: Dizzee was me voor met de mini - walktrough. Bewerkt: 21 oktober 2005 door Cool Hand
Recommended Posts