Jump to content

save-game

Recommended Posts

Geplaatst:

Je download eerst de savegame, dan ga je naar: Lokaal Station © ---> Documents and settings ---> *jouw dir* ---> Mijn documenten ---> San Andreas User Files. Dan plak je je savegame daar, en dan zou hij het moeten doen.

Succes! ;)

Geplaatst:

Dan leg ik het nog wel een keer uit.

Eerst download je de savegame.

Als je WinRar hebt dan ga je naar 'Extract Files' -> Mijn documenten -> GTA San Andreas User Files en daar plake je de savegame.

Hoplijk snap je het nu wel

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi kellietjuh,

De savegames hier worden ofwel geupload via Rapidshare of, als een superlid of hoger het post, via de bijlage.

Als je op de link van Rapidshare klikt, krijg je een pagina te zien waar je beneden op Free kan klikken. Daarna wacht je enkele seconden en dan verschijnt de download link vanzelf, met de naam GTASAsf...

Als je hier op klikt, verschijnt er een schermpje waar je op de optie Opslaan moet kiezen. Dan ga je naar de map GTA San Andreas user files en druk je weer op opslaan. Dan zou je savegame gewoon bij Load Game moeten staan in SA zelf.

Als je savegame door een superlid of hoger is gepost, klik je gewoon op de link die in de bijlage staat en druk je weer op Opslaan en volg je opnieuw dezelfde procedure als via rapidshare om op te slaan.

:cya:

Bewerkt: door Dizzee

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...