Jump to content

America's Army

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat het gratis is is iedereen wel blij mee. Maar je moet het online spelen dus het is handig als je een snelle verbinding hebt. En er komt een keer in de zoveel tijd een nieuwe versie uit. En het is voor Macintoch, Linux en Windows...

Geplaatst:

Ik speel het ook, vind vooral de trainingen leuk, zoals bijvoorbeeld in dat Ziekenhuis, waar je je examens krijgt :puh:

Kom alleen niet verder bij zo'n missie waar je onopgemerkt voorbij allemaal terroristen moet komen :-(

Geplaatst:

Klinkt leuk, ik heb wel weer zin in een omg (online multiplayer game of om my god :puh: ), maar hebben jullie ook ingame screens?

Ik neem aan dat die screens op die site niet ingame zijn :{

Geplaatst: (bewerkt)
Alleen de 2.5 versie die laatst uitkwam heeft het spel verpest

ik ga stoppen met spelen tot de volgende versie uitkomt

Ja, vind ik ook wel een beetje door die lag, veel meer lag is er nu. Maar zoveel last heb ik niet van die nieuwe versie.

Bewerkt: door Little Mister
Geplaatst:

Die training waarbij je onopgemerkt langs moet, is die Special Foces training. Hij is heel moeilijk ik kan hem zelf ook niet. Maar misschien ken je iemand die hem voor je kam halen... ;)

Geplaatst:

die training waar je langs die terroristen moet sluipen heet special FORCES en het is heel makkelijk als je maar weet waar je heen moet

Geplaatst:
die training waar je langs die terroristen moet sluipen heet special FORCES en het is heel makkelijk als je maar weet waar je heen moet

Dus hij is lastig :duh:

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Paar screens :puh:

Het is misschien te donker en wat lelijk (het is ook JPEG)

aa41rh.th.jpg

Up: Dit is als je medic bent

Down: Sniper (eigen server)

aa97wm.th.jpg

• 1 maand later...
Geplaatst:
Klik hier om het te downloaden.

Ik heb ook gehoord dat het spel ook binnenkort misschien ook te spelen is op je spelcomputer. Maar dan word het misschien wel betalen.

Je moet wat aan klikken om het te downlaoden maar wtf moet ik dan aanklikken?

Geplaatst:
Klik hier om het te downloaden.

Ik heb ook gehoord dat het spel ook binnenkort misschien ook te spelen is op je spelcomputer. Maar dan word het misschien wel betalen.

Je moet wat aan klikken om het te downlaoden maar wtf moet ik dan aanklikken?

Je moet op het woord *Klik hier* klikken. Hij staat onderstreept.

De link doet het alleen niet, hij had een foutje met http://.

Hier heb ik de goede link voor je.

Klik

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...