Dead-Dodo Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2005 zouw gta vc op een p3 450 mhz met 290 mbram 32mb geforce(elsa erazor x) kunnen???? want hij geeft een fout aan naaqr het begin filmpje:S zow jah wat kan ik daar aan doen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) zouw gta vc op een p3 450 mhz met 290 mbram 32mb geforce(elsa erazor x) Ik heb geen idee, nog nooit over gelezen, ik zoek het wel even Als ik het vind edit ik mijn post Kijk eens even in de ReadMe van vice city die vind je op: D of C:/programmafiles/rockstargames/gtavicecity/readme Bewerkt: 20 oktober 2005 door SoH-Chief Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) Je RAM is goed. Je Videokaart is toch 32 MB, dan lukt het helaas niet. Voor de minimale eisen moet je 64 MB hebben. Druk és op start, en dan met je rechter-muisknop op Deze Computer. Wat staat er bij Ghz? Edit: Wat voor foutmelding geeft 'ie? Bewerkt: 20 oktober 2005 door Gangsta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2005 Je RAM is goed. Je Videokaart is toch 32 MB, dan lukt het helaas niet. Voor de minimale eisen moet je 64 MB hebben. Druk és op start, en dan met je rechter-muisknop op Deze Computer. Wat staat er bij Ghz? Edit: Wat voor foutmelding geeft 'ie? ehm weet niet precies bij blouw scherm want das 1 sec en dan is ie weg maar denk als het iets te maken heeft met de cpu maar had gehoord als iemand hem op een p2 gespeeld had dus ging ff proberen maar de videokaart heeft wel eens in een computer gezeten waar vc goed draaide dus weet anders niet het probleem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2005 Ja maar het kan zijn dat hij betere hardware heeft. 1. Heb je GTA Vice City legaal in de winkel gekocht? 2. Druk op Start -> Druk met je rechtermuisknop op Deze Computer en dan Eigenschappen. Wat staat er bij Ghz? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2005 staat iets van x86 family sery 3 nogwat ofzow maar is een p3 450 mhz maar gta vc heeft minimaal een 32 mb videokaart nodig en ja dit is de legale versie9ehm van mijn broer geleend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 Kan je even een iets duidelijker lijstje geven met je specs. Om die te vinden: Start --> Uitvoeren ---> typ in "dxdiag"(zonder "..") ----> Klik op ok. Nu krijg je een scherm te zien onder beeldscherm staat alle bijnodige info over je videokaart en bij het eerste tablad staat de rest. Veel succes ermee :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johan O. Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2005 Je RAM is goed. Je Videokaart is toch 32 MB, dan lukt het helaas niet. Voor de minimale eisen moet je 64 MB hebben. Druk és op start, en dan met je rechter-muisknop op Deze Computer. Wat staat er bij Ghz? Edit: Wat voor foutmelding geeft 'ie? mag ik ff hij dee et bij mij wel op een on-board videokaart! en me PC had 127 MB RAM en 800 MHz ofzo alleen nu nie meer :'( hij zou kunne werke maar alleen je MHz is het probleem, al opnieuw geinstalleerd ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerfragger Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 denk niet ddat gta vice op een 450mhz kan mimimaal 800mhz nodig met een 64mb ram en 16mb videokaart en genoeg ruimte op de hardeschijf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 11 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 december 2005 (bewerkt) heb inmidels proc 50 mhz sneller maar dat is het probleem en dan vind ik het nog vaag want need for speed msot wanted speeld erwel op en flot ook en die specs zijn nog een stuk hoger en ney nog neiy opnieuw geinstaleerd ga morgen wel proberen Bewerkt: 11 december 2005 door mc-vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 heb inmidels proc 50 mhz sneller maar dat is het probleem en dan vind ik het nog vaag want need for speed msot wanted speeld erwel op en flot ook en die specs zijn nog een stuk hoger en ney nog neiy opnieuw geinstaleerd ga morgen wel proberen of zou eht toch neit het probleem zijn want gta san andreas loopt wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.