W3sl3y Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Regels: - Post alleen screens. - Post dus geen reacties. - Post geen GTA SA, doe dat in dit topic. - Vermeld welk spel het is. - Vermeld wat er zo bijzonder/mooi/raar/gek aan je screen is. - Maximale breedte van je screenshots 640 pixels. Plaats hier allen screens van alle games. Plaats wel een beetje bijzondere natuurlijk. hier komt die van mij: Uit Battlefield 1942 Secret Weapons of WWII Multiplayer Demo! voor na Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) Zo heb ik er ook nog 1 . Ervoor Achter Screens uit Desperados: Wanted Dead Or Alive (Demo) Bewerkt: 20 oktober 2005 door Bassie_94 Reageren
Typhoon Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) [/url beetje raar is dit plaatje te groot ofniet? Bewerkt: 20 oktober 2005 door C-J_Redman Reageren
W3sl3y Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Ja is te groot. -Ook geen GTA want daar is al een ander topic voor. -Ook vermelden wat voor spel het is. -OOk vermelden wat er zo bijzonder/mooi/gek aan is. Reageren
Typhoon Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 oke mijn excusses hiervoor ik dacht alle games maar oke, speciaal hier aan: je ziet door een rijdende auto cj tegen een balla gast aanlopen Spel: ik hoop dat iedereen dit weet het is GTA San Andreas Reageren
dmx Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Screens uit Desperados: Wanted Dead Or Alive (Demo) dat is zo'n lijp spel daar heb ik echt heel lang mee gespeeld ach ja.... die goed oude tijd :'D Reageren
W3sl3y Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Laat ik maar eens regels gaan maken... - Post alleen screens. - Post dus geen reacties. - Post geen GTA SA, doe dat in dit topic. - Vermeld welk spel het is. - Vermeld wat er zo bijzonder/mooi/raar/gek aan je screen is. - Maximale breedte van je screenshots 640 pixels. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Als jullie niet naar W3sl3y willen luisteren dan luisteren jullie maar naar mij. De eerst volgende die zich niet aan de regels houd krijgt direct een waarschuwing! Ik hoop dat het nu duidelijk genoeg is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.