Rekam Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 De graphics zijn duidelijk beter dan in GTA 3. Goed dat er terug herkenbare dingen inzitten. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Yes, eindelijk heb ik hem aangeschaft, dit is zo'n goed spel. Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Yes, eindelijk heb ik hem aangeschaft, dit is zo'n goed spel. niet liegen, lcs is nog lang niet uit Reageren
arnie Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 De graphics zijn duidelijk beter dan in GTA 3. Goed dat er terug herkenbare dingen inzitten. De graphics zijn ong. hetzelfde als vice city dacht ik... Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Yes, eindelijk heb ik hem aangeschaft, dit is zo'n goed spel. niet liegen, lcs is nog lang niet uit Nee, ik had het ook over een ander spel. Reageren
Insane Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 ik denk dat de graphics iets minder zijn, maar dat komt omdat Vice op de pc er veel beter uit ziet, maar ja dat komt omdat op de pc past er veel meer in zo'n kast dan in een PSP, dus in vergelijking zijn de graphics van de PSP veel beter :'D , maar je kan dat niet echt vergelijken, dus ik vind die PSP graphics er echt vet goed uit zien Reageren
Svenie Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 coole screens ik verwacht wel veel van gta liberty stories Reageren
djaa Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 het zal nog wat worden met de gta reeks het wordt weer elke keer beter met gta Reageren
Damos Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 Ik vind dat ze steeds mooier worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.