:koen: Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Door sa is mijn pc gechrats als ik hem opstart chrast ie Ik wel nog maar weinig mb zou het daar aan liggen? ik zie het morgen wel moet gaaan Reageren
rick15465 Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Het zou aan je pc kunnen liggen maak anders een screen. Reageren
RTS Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Wat zijn je computer specs? Reageren
Gangsta Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) Zoals RTS al zei; We hebben je Computer Specs nodig. Om dat te weten: 1. Druk op Start -> Druk met je rechtermuisknop op Deze Computer -> Eigenschappen. Kijk dan bij Ghz en Kloksnelheid hoeveel dat is. 2. Druk op Start -> Uitvoeren -> En typ in: DXDIAG. Kijk vervolgens dan bij Beeldscherm. Bewerkt: 20 oktober 2005 door Gangsta Reageren
Gunslinger Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) Bedoel je te weinig RAM of harddisk? Je hebt voor GTA: SA namelijk 3.6 GB harddisk nodig. Je hebt minimaal 256 MB RAM nodig, aanbevolen is 384 MB RAM. Behalve harddisk en RAM bij kopen kun je het volgende doen. Harddisk: programma's die je niet (meer) gebruikt verwijderen, en een keer formatteren. RAM: Zoveel mogelijk programma's op de achergrond afsluiten als je GTA: SA gaat spelen. Hierbij denk ik aan de virusscanner, MSN, maar ook aan Internet Explorer of Firefox. Mocht dat niet werken, dan kun je, zoals al een paar boven mij hebben gezegt, hier je systeem specificaties posten. Gunslinger Bewerkt: 20 oktober 2005 door Gunslinger Reageren
:koen: Geplaatst: 21 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Ben ik weer ik heb 256 ram disk maar nog maar 1.89 mb. Is dat goed? Maar ik moet weer gaan naar school om half-vier kijk ik weer. Reageren
rick15465 Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Dat is te weinig dacht ik. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Ben ik weer ik heb 256 ram disk maar nog maar 1.89 mb. Is dat goed? Maar ik moet weer gaan naar school om half-vier kijk ik weer. Werkgeheugen (RAM) is net goed. Maar je hebt te weinig geheugen (harddisk). Ik quote mijn aanwijzingen even, misschien heb je er iets aan: Behalve harddisk en RAM bij kopen kun je het volgende doen.Harddisk: programma's die je niet (meer) gebruikt verwijderen, en een keer formatteren. Gunslinger Reageren
Godrax Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Hoeveel GB bedraagt je HDD? Reageren
rick15465 Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Je bedoelt dus de gb in hdd?Wees wat duidelijker Reageren
Godrax Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 @:koen: ga dus eerst eens je schijf wat opruimen (alle dingen die je niet meer nodig hebt weg) Reageren
Rekam Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Ik had hetzelfde probleem en het is opgelost door onnodige programma's te sluiten en te verwijderen. Nu kan ik SA weer zorgenloos spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.